New World - obˇz: typy, jak założyć, klasa, poziom

Jak założyć obˇz, do czego służy.

W trakcie rozgrywki w New World będziesz mógł założyć swój własny obóz. Jak tego dokonać, co dzięki temu zyskasz i co możesz wewnątrz obozu stworzyć? Na te pytania odpowiadamy na niniejszej stronie.

Na tej stronie:

Odblokowanie i budowa obozu

Zanim będziesz mógł stworzyć swój obóz, musisz wpierw go odblokować. W tym celu wykonuj po prostu główne misje. Po dotarciu do osady, obok której rozpocząłeś rozgrywkę, otrzymasz zadanie od tamtejszego survivalisty. Przykładowo, w Jesieniowieczni będzie to Odnall Lee (1).

058_new_world_oboz_jak_stworzyc_i_ulepszac

Skieruj się do miejsca wskazanego w zadaniu i wciśnij klawisz Y, by na ekranie pojawiła się poświata obozu (2). Kliknij w wybranym przez ciebie miejscu, by ustawić szkielet obozu. Teraz wejdź z nim w interakcję, by wybudować obóz (3).

059_new_world_oboz_jak_stworzyc_i_ulepszac

Do tego celu potrzebujesz dwóch materiałów - jednej sztuki krzemienia i pięciu sztuk zielonego drewna. Pierwszy surowiec zdobędziesz z krzemieni (4), drugi z krzaków (5). Drewno możesz pozyskać także z wyrębu drzew - musisz mieć jednak siekierę. Gdy zdobędziesz składniki przytrzymaj po prostu klawisz E przy obozie, by go zbudować.

060_new_world_oboz_jak_stworzyc_i_ulepszac

Co daje obóz i jak zwiększyć jego klasę

Gdy już ustawisz obóz, wejdź z nim w interakcję by otworzyć okno tworzenia przedmiotów (6). Możesz wytworzyć tutaj podstawowe rzeczy - narzędzia takie jak siekiera czy sierp, żywność czy amunicję do łuku.

061_new_world_oboz_jak_stworzyc_i_ulepszac

Oprócz tego obóz służy jako miejsce do odrodzenia po twojej śmierci. Nie możesz co prawda wykorzystać go do szybkiej podróży, ale będziesz mógł się przy nim odrodzić gdy twoja postać polegnie w walce.

Obóz, który stworzyłeś, ma pierwszy poziom - określany jako obóz klasy 1. Zwiększysz go wykonując zadania na 15, 25, 40 i 55 poziomie. Dzięki temu klasa obozu wzrośnie odpowiednio do 2, 3, 4 i 5. Im wyższa, tym więcej przedmiotów będziesz w stanie przy nim wytworzyć.

Poprzednio: New World - rybołówstwo: łowienie ryb, przynęty

Spis treści: New World - poradnik i najlepsze porady

Fan strategii wszelakich - z naciskiem na RTS-y - i produkcji niezależnych, dla ktˇrych na bok odkłada tytuły AAA. Entuzjasta gotowania, miłośnik elektroniki i majsterkowicz-amator.