Far Cry 6 - operacje Los Banditos, rekruci i przywódcy

Jak wysyłać ludzi na misje.

Operacje Los Banditos w Far Cry 6 to misje, na które wysyłasz swoich sojuszników. Potrzebujesz do nich przywódców, rekrutów i nieco czasu, ale w zamian otrzymasz ciekawe nagrody, w tym bronie.

Na tej stronie:

Wysyłanie banditos na misje

Na początek najważniejsza informacja: w operacjach nie bierzesz udział sam. Wyznaczasz ludzi, którzy mają się ich podjąć, a następnie czekasz, aż uporają się z zadaniem, pod koniec wydając rozkazy.

Aby przejrzeć dostępne misje, odwiedź dowolny z trzech obozów (miejsca, w których kamera zmienia się na trzecioosobową) i wejdź w interakcję z tablicą Los Banditos (1), oznaczoną ikoną z trzema osobami.

far_cry_6_los_banditos_1

Zobaczysz przed sobą listę dostępnych misji (2), a także stan swojej załogi (3): liczbę przywódców i rekrutów.

far_cry_6_los_banditos_2
  • Przywódcy dowodzą misją i wspierają rekrutów zdolnościami specjalnymi. Nie mogą zginąć na misjach
  • Rekruci to żołnierze, którzy mogą zginąć na misjach

Na głównym ekranie widzisz, ile potrwa każda misja (4), ilu rekrutów potrzebujesz (5), ilu przywódców potrzebujesz (6) i jaka będzie nagroda (7) za pozytywne zakończenie misji.

far_cry_6_los_banditos_3

Po wskazaniu misji kursorem zobaczysz też, kiedy zniknie z tablicy (8) dana misja oraz jakie umiejętności przywódcy (9) przydadzą się do jej ukończenia.

far_cry_6_los_banditos_4

Znasz już podstawy, więc możemy przejść do rozpoczęcia operacji.

Faza 1. - wyznaczenie przywódcy i rozpoczęcie misji

Aby podjąć się misji, wybierz ją z listy. Musisz teraz wybrać przywódcę (10) (lub - jeśli potrzeba ich więcej - przywódców). Jeżeli to możliwe, wybieraj przywódcę, który ma jedną z przydatnych w tej misji umiejętności (11).

far_cry_6_los_banditos_5

Po wskazaniu przywódcy i wybraniu przycisku Wyślij, rozpocznie się misja, a z twoich puli przywódców i rekrutów zostanie zabrana ich wymagana liczba. Oczywiście finalnie powrócą - jeżeli wszyscy przeżyją.

Musisz teraz czekać aż do fazy drugiej - pozostały czas misji widzisz na ekranie głównym.

far_cry_6_los_banditos_6

Faza 2. - rozkazy i zakończenie misji

Gdy minie wskazany czas, przyjdzie pora na fazę rozkazów. Wróć do tablicy z misjami (niestety gra nie powiadomi cię, kiedy możesz już to zrobić), a na kafelku misji zobaczysz wiadomość Oczekiwanie na rozkazy. Wybierz ją.

far_cry_6_los_banditos_7

Będziesz teraz musiał podjąć serię trzech decyzji, które wpływają na prawdopodobieństwo pozytywnego zakończenia misji, zdobyte nagrody oraz straty w szeregach rekrutów.

Na ekranie każdej z decyzji zobaczysz nagrodę (12) za podjęcie danego działania, wraz z szansą na jej otrzymanie, a także ewentualny koszt lub ryzyko utraty rekrutów (13). Jeżeli żadne działanie nie wydaje ci się warte kontynuowania misji, możesz się wycofać, wybierając Odwrót (14).

far_cry_6_los_banditos_8

Po wybraniu działania zobaczysz ekran podsumowania, który opisze zyski i straty wśród rekrutów.

far_cry_6_los_banditos_9

Po trzech decyzjach zadanie się kończy, a ty dostajesz nagrodę główną.

Skąd brać przywódców

Aby zobaczyć swoich przywódców, wybierz przycisk Pokaż przywódców (15) na głównym ekranie.

far_cry_6_los_banditos_10

Wskazując puste miejsca, zobaczysz, jaką misję musisz ukończyć (16), żeby zdobyć tego przywódcę.

far_cry_6_los_banditos_11

Przywódców zyskujesz za kończenie Operacji (misji głównych), a także Yarańskich Opowieści (misji pobocznych).

Więcej rekrutów

Rekruci to główny „zasób” potrzebny do rozpoczynania misji. Jeżeli nie masz wystarczającej liczby, nie rozpoczniesz żadnej operacji Los Banditos.

Aby zyskać więcej rekrutów:

  • Wykonuj operacje Los Banditos - za każdą z nich otrzymasz nieco nowych osób
  • Niszcz billboardy propagandowe rozsiane po całej Yarze
  • Pomagaj więźniom reżimu (17), podchodząc do nich i ich rozwiązując
far_cry_6_los_banditos_12
  • Niszcz plakaty propagandowe (18), podchodząc do nich i zamazując farbą
far_cry_6_los_banditos_13

Po prawej stronie ekranu zobaczysz, ilu nowych rekrutów (19) otrzymałeś po wykonaniu jednej z powyższych czynności.

far_cry_6_los_banditos_14

Niestety billboardy, więźniowie i plakaty nie są zaznaczone na mapie.

Następnie: Far Cry 6 - polowanie na zwierzęta, dobre i uszkodzone mięso

Spis treści: Far Cry 6 - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Far Cry 6 - mięso i skóra zwierząt, ryb: co z nimi zrobić

PS Plus: listopad 2021 - pełna oferta

Knockout City, Kingdom of Amalur: Re-Reckoning i inne.

Nowe gry w Amazon Prime za darmo - zobacz listę wszystkich gier

Rise of the Tomb Raider, Dragon Age: Inkwizycja i nie tylko.