Far Cry 6 - Poznaj legendy

Jak dotrzeć do El Tigre.

Po misji Partyzantka otrzymasz trzy zadania. Jedno z nich - Poznaj legendy - zaprowadzi cię do regionu El Este. Możesz tam dotrzeć łódką, lub teleportować się do kryjówki (1), o ile wcześniej byłeś w innym regionie i odblokowałeś sieć kryjówek i szybką podróż do nich.

legendy1

Gdy dotrzesz do miejsca oznaczonego ikoną misji, przy wielkim pomalowanym głazie idź ścieżką (2) pod górę. Droga jest tu liniowa.

legendy2

Trudno się zgubić, lecz pamiętaj, że w razie czego niebieskie strzałki (3) zawsze wskazują drogę do obozów partyzantów, a właśnie do takiego się teraz udajesz, by spotkać El Tigre. Nieco dalej musisz przejść po deskach - uważaj na przerwy, przeskakuj przez nie.

legendy3

Dalej musisz użyć kotwiczki, by kontynuować podążanie ścieżką. Gdy ominiesz stado kóz, musisz przeskoczyć sporą przepaść. Jeśli spadniesz, będziesz zaczynał wędrówkę od nowa. Po przeskoczeniu nad strumieniem wody, użyj kolejny raz kotwiczki (4).

legendy4

Na górze rozbujaj się na linie i skocz na skałę, po czym wspinaj się po pnączach. Użyj tyrolki, by zjechać na niższy poziom po drugiej stronie i strzel w pomarańczową siatkę (5), by zniszczyć zaporę.

legendy5

Idź odblokowaną ścieżką. Po chwili znów użyjesz kotwiczki i musisz mocniej się rozbujać, a następnie odczepić linkę (6) w odpowiednim momencie, by przeskoczyć dalej i nie spaść. Odczep się wtedy, gdy widzisz przed sobą tylko podłoże, a nie przepaść.

legendy6

Idź dalej, skacz z rozpędu, by przeskakiwać na kolejne skały. Użyjesz tyrolki i zjedziesz na kolejną ścieżkę, która doprowadzi cię do ostatniego punktu kotwiczki (7). Tutaj musisz rozbujać się wyjątkowo dobrze. Kiedy pójdziesz dalej, trafisz już do obozu, do którego prowadzi mała brama.

legendy7

El Tigre (8) znajduje się na niższym poziomie obozu, więc zejdź po schodach i podejdź do niego.

legendy8

Siłuje się z kimś na rękę. Gdy się zbliżysz, scenka sama się rozpocznie. To koniec misji.

Następnie: Far Cry 6 - Weź leki

Spis treści: Far Cry 6 - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Far Cry 6 - Podżegaczka