Far Cry 6 - ubrania, sprzęt: jak zdobyć pancerz, spodnie, buty i inne

Stroje i ich efekty.

Elementy ubioru - zwane w Far Cry 6 „sprzętem” to jeden z podstawowych aspektów gry. Przedmioty takie jak spodnie, buty czy bransoletki w różny sposób wpływają na postać.

Na tej stronie dowiesz się, skąd brać nowe ubrania oraz gdzie je zmienić.

Na tej stronie:

Zmiana ubioru, premie

Aby przejrzeć dostępne do założenia elementy ubioru, udaj się do zakładki Arsenał w głównym menu i wybierz jedną z kategorii: nakrycie głowy (1), przedmiot na korpus (2), przedmiot na nogi (3), przedmiot na stopy (4), przedmiot na nadgarstek (5).

far_cry_6_sprzet_1

Po wejściu w daną kategorię zobaczysz ubrania, które zdobyłeś. Wskaż dany przedmiot, by zobaczyć, jaki bonus (6) otrzymasz po jego założeniu.

far_cry_6_sprzet_2

Zwróć uwagę, że bonusy działają nieco jak klasyczne umiejętności postaci. Znajdziesz wśród nich chociażby: ochronę przed różnymi typami obrażeń, automatyczne oznaczanie pobliskich zwierząt, zmniejszenie hałasu ruchu czy automatyczne gaszenie podpalenia postaci.

Zestawy

Każdy sprzęt jest elementem większego zestawu, składającego się z pięciu części. Wskazując przedmiot kursorem, zobaczysz, do jakiego zestawu należy (7). Używając opcji Użyj zestawu (8), założysz automatycznie wszystkie elementy zestawu, które aktualnie posiadasz (są one wyróżnione na szaro na liście).

far_cry_6_sprzet_3

Kupowanie i zdobywanie sprzętu

Istnieje kilka sposobów zdobywania nowych ubrań i pancerzy:

far_cry_6_sprzet_4
  • zbudowanie w dowolnym obozie obiektu zwanego Koszarami banditos (9), a następnie przejrzenie jego asortymentu
far_cry_6_sprzet_5

Uwaga: u handlarzy Juana zdobędziesz tylko podstawowy sprzęt. Jeżeli chcesz kupić ubrania lepszej klasy, musisz ulepszyć Koszary banditos.

  • kup pierwsze ulepszenie Koszarów (10), aby pojawił się w nich sprzęt zaawansowanej klasy
  • kup drugie ulepszenie Koszarów (11), aby pojawił się w nich sprzęt specjalistycznej klasy
far_cry_6_sprzet_6

Pamiętaj, że możesz swobodnie zmieniać wygląd noszonego sprzętu na wygląd innego sprzętu w twoim ekwipunku. To świetne rozwiązanie, jeśli chcesz skorzystać z bonusu jednego elementu ubioru, ale nie podoba ci się jego wygląd.

Następnie: Far Cry 6 - Amigos, zwierzęta: rozkazywanie, wszyscy towarzysze

Spis treści: Far Cry 6 - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Far Cry 6 - leczenie, apteczki, więcej życia

PS Plus: listopad 2021 - pełna oferta

Knockout City, Kingdom of Amalur: Re-Reckoning i inne.

Nowe gry w Amazon Prime za darmo - zobacz listę wszystkich gier

Rise of the Tomb Raider, Dragon Age: Inkwizycja i nie tylko.