Far Cry 6 - ulepszanie broni, modyfikacje: celowniki, tłumiki i inne

Zachowywanie postępów.

Ulepszanie broni i instalowanie na niej modyfikacji czy dodatków to bardzo ważny element Far Cry 6. Poniżej dowiesz się, jak działa ten system.

Na tej stronie:

Jak ulepszać broń w Far Cry 6

Aby rozpocząć pracę nad bronią, musisz najpierw znaleźć stół warsztatowy „zrób to sam”.

Wejdź w interakcję ze stołem, a następnie wybierz, którą bronią chcesz się zająć - jedną z głównych (1) czy boczną (2).

far_cry_6_ulepszanie_broni_1

Tak naprawdę wybór nie ma znaczenia, bo na ekranie ulepszania i tak możesz przeglądać wszystkie swoje bronie, przełączając się między kategoriami (3). Wyposażone przez ciebie bronie zaznaczone są „ptaszkami” (4).

far_cry_6_ulepszanie_broni_2

Instalowanie dodatków

Na każdym modelu broni możesz zainstalować kilka dodatków, choć ich liczba zależy od rodzaju i klasy broni. Wybierz broń, by zobaczyć dostępne miejsca na dodatki (5).

far_cry_6_ulepszanie_broni_3

Następnie wybierz jeden ze slotów, by przejrzeć dostępne w tej kategorii dodatki (6). Najedź kursorem na dodatek, by poznać koszt wytworzenia (7), a także zobaczyć, jak wpłynie on na statystyki broni (8).

far_cry_6_ulepszanie_broni_4

Jeżeli brakuje ci przedmiotów do wytworzenia dodatku, zobaczysz o tym informację (9).

far_cry_6_ulepszanie_broni_5

Raz wytworzony dodatek jest już dostępny dla wszystkich innych broni kompatybilnych z tym dodatkiem.

Uwaga: szczególnie ważnym dodatkiem jest rodzaj amunicji (10). Możesz tu wytworzyć amunicję skuteczną na konkretny typ wrogów i przełączać się między jej różnymi rodzajami w zależności od potrzeby (wymagany stół warsztatowy). Szczegóły na naszej stronie o typach amunicji.

far_cry_6_ulepszanie_broni_6

Modyfikacje

Modyfikacje to potężne dodatki do broni, działające nieco jak umiejętności postaci.

Liczba miejsc na modyfikacje zależy od rodzaju i klasy broni. Jedne bronie nie mają żadnego miejsca, inne jedno miejsce, jeszcze inne dwa lub więcej.

far_cry_6_ulepszanie_broni_7

Ponadto, tzw. bronie unikalne mają już fabrycznie zamontowane modyfikacje (11) i nie możesz ich edytować.

far_cry_6_ulepszanie_broni_8

Aby zainstalować modyfikacje, wybierz jeden z dostępnych slotów i przejrzyj dostępne modyfikacje (12).

far_cry_6_ulepszanie_broni_9

Standardowo już, wskazując daną modyfikację zobaczysz koszt jej wytworzenia (13) i dowiesz się, czy możesz ją wytworzyć.

far_cry_6_ulepszanie_broni_10

Raz wytworzona modyfikacja jest dostępna dla wszystkich kompatybilnych z nią broni.

Jakie „umiejętności” znajdziemy wśród modyfikacji? To przykładowo:

  • zwiększenie szybkości ruchu
  • zwiększone obrażenia pierwszego strzału
  • szybsza wymiana magazynka
  • większa szybkość dobycia i chowania broni
  • zwiększenie obrażeń wrogom znajdującym się pod postacią
  • przyspieszenie chłodzenia tłumika
  • powiększony magazynek

Następnie: Far Cry 6 - Supremo: ulepszanie plecaka, wymiana gadżetów

Spis treści: Far Cry 6 - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Far Cry 6 - bryka: przyzwanie samochodu i zmiana pojazdu