Far Cry 6 - typy amunicji: zmiana i tworzenie nabojów

Przeciwpancerne, wybuchowe, podpalające i inne.

Jedną z nowości wprowadzonych do Far Cry 6 jest wprowadzenie słabości przeciwników i idącymi za tym typami amunicji. Aby zadać jak największe obrażenia wrogowi, należy dobrać naboje do jego słabości.

Na tej stronie dowiesz się, jak wytworzyć i zmienić typ amunicji.

Na tej stronie:

Typy amunicji

Zajmijmy się najpierw podstawami: typ amunicji dobieramy na podstawie słabości przeciwnika (1) lub pojazdu, wskazanej po zeskanowaniu go telefonem.

far_cry_6_zmiana_amunicji_3

Istnieje pięć typów amunicji specjalnej, a tym samym pięć słabości:

  • Pociski przeciwpancerne - przebijają hełmy i pancerze
  • Pociski do zwalczania celów miękkich - zwiększone obrażenia zadawane nieopancerzonym wrogom
  • Zatrute naboje - zadają obrażenia od trucizny i mogą sprawić, że wrogowie atakują się nawzajem. Zmniejszone obrażenia podstawowe
  • Naboje wybuchowe - najlepsze do zwalczania pojazdów, przebijają kuloodporne szyby. Zmniejszone obrażenia podstawowe
  • Naboje zapalające - obrażenia od ognia. Zmniejszone obrażenia podstawowe

Amunicję dobieramy osobno do każdej przenoszonej broni. Nie można szybo zmienić pocisków we wszystkich przenoszonych broniach.

Wytwarzanie i zmiana amunicji

Tworzenie i wybór amunicji jest nieco nieintuicyjne, bo wykonujemy te czynności w menu ulepszania i modyfikacji broni. Potrzebny ci więc będzie stół warsztatowy.

Gdy przy stole wybierzesz już broń, w której amunicję chcesz zmienić, wybierz kategorię Miejsce na amunicję (2) w „modyfikacjach dodatków”.

far_cry_6_zmiana_amunicji_1

Zobaczysz tu wspomniane wcześniej typy amunicji: przeciwpancerną (3), do celów miękkich (4), zatrutą (5), wybuchową (6) i zapalającą (7). Wskaż typ amunicji, by dowiedzieć się, jaki jest koszt jej wytworzenia (8).

far_cry_6_zmiana_amunicji_2
  • Między wytworzonymi typami amunicji możesz się dowolnie przełączać, ale możesz to robić tylko przy stole warsztatowym
  • Raz wytworzony typ amunicji (do dowolnej broni) jest następnie dostępny dla wszystkich innych broni. Oznacza to, że wystarczy dokonać tylko pięciu wytworzeń, by móc użyć wszystkich typów amunicji dowolną bronią w kolekcji

Najlepiej nosić przy sobie bronie z różnymi typami amunicji, aby łatwo eliminować cele o różnych słabościach.

Następnie: Far Cry 6 - bryka: przyzwanie samochodu i zmiana pojazdu

Spis treści: Far Cry 6 - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Far Cry 6 - Supremo: ulepszanie plecaka, wymiana gadżetów