Far Cry 6 - Zerwanie kajdan

Uwolnij więźniów.

Zlecenie na misję Zerwanie kajdan otrzymujesz telefonicznie, gdy opuścisz po raz pierwszy obóz Matanzas. Zadzwoni do ciebie Talia i poprosi o spotkanie.

Udaj się do celu (1) - Talia czeka na karuzeli. Na teren lunaparku przejdziesz dziurą w płocie.

kajdany1

Po rozmowie z Talią użyj telefonu, by, jak zwykle, przyjrzeć się miejscu akcji. Oznacz wrogów, a przede wszystkim zwróć uwagę na alarmy (2). Zniszczenie takich budek alarmowych to zawsze priorytet.

kajdany2

Przejdź na dach (3) przechodząc po małej budce i kładce. To idealna pozycja, by zlikwidować stąd - bronią z tłumikiem - strażników w okolicy i zniszczyć alarmy.

kajdany3

Następnie możesz zejść na ziemię i zacząć otwierać klatki, niszcząc kłódki (4). Gdy to zrobisz, podejdź do każdego więźnia i rozwiąż mu ręce, by mógł uciec.

kajdany4

Zajmij się też przeciwnikami na głównym placu. Gdy pozbędziesz się alarmów, możesz po prostu rozpocząć ostrzał bez szczególnych środków ostrożności. Zwróć uwagę na dowódcę (5), bo na jego ciele znajdziesz klucz, którego zaraz użyjesz.

kajdany5

Po walce wejdź do budynku na placu i skorzystaj z komputera (6), by rozpocząć przesyłanie danych. Niestety, proces ten trochę potrwa - musisz przygotować się na atak wrogów.

kajdany6

Wyjdź z budynku i chwyć za stacjonarne działko stojące obok. Dzięki niemu bez problemu pokonasz wszystkie fale wrogów. Pamiętaj, by strzelać krótkimi seriami - wtedy będziesz miał większą celność. Patrz na białe znaczniki (7), które pomogą szybko zorientować się, skąd nadchodzi wróg.

kajdany7

Gdy transfer dobiegnie do 100 procent, zadzwoni do ciebie Talia. Idź się z nią spotkać niedaleko, wrogów już tutaj nie będzie. Po scence misja zakończy się.

Następnie: Far Cry 6 - Reedukacja

Spis treści: Far Cry 6 - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Far Cry 6 - Cenny ładunek