Far Cry 6 - Supremo, plecaki: jak zdobyć, używanie

Moce specjalne.

Witaj na stronie o najważniejszych informacjach odnośnie Supremo w Far Cry 6. To specjalne plecaki, wyposażone w potężne ataki oraz szereg modyfikowalnych ulepszeń.

Poniżej opisujemy podstawy Supremo. Jeżeli chcesz zmodyfikować plecak, udaj się na naszą stronę o ulepszeniach Supremo i gadżetach.

Na tej stronie:

Kupowanie nowego Supremo

Pierwsze Supremo zyskujesz już na początku przygody, ale natychmiast możesz kupić kolejne.

Plecaki kupujesz u handlarzy bronią Juana lub u samego Juana. W obu przypadkach ikona to kosz na zakupy (1).

far_cry_6_supremo_1

Jeżeli masz problem ze znalezieniem handlarzy - nie są oni oznaczeni, gdy przeglądasz mapę - udaj się do Juana (2), który przesiaduje na wyspie Libertad, czyli jednej z lokacji startowych:

far_cry_6_supremo_2

Wejdź w interakcję z handlarzem lub Juanem, a następnie przejdź do zakładki Zakup (3). Znajdziesz tutaj wszystkie dostępne do kupienia Supremo (4).

far_cry_6_supremo_3

Za Supremo płacimy zubożonym uranem. Każdy kosztuje 100 sztuk tego surowca.

Wymiana plecaka

Aby zmienić aktualnie używany plecak, w głównym menu wybierz zakładkę Arsenał (5), a następnie wybierz plecak (6). Otworzy się lista ze wszystkimi plecakami, więc wystarczy już tylko potwierdzić wybór.

far_cry_6_supremo_4

Możesz już korzystać z nowego Supremo.

Moc specjalna, używanie plecaka

Esencją każdego Supremo jest jego specjalna moc, której możemy użyć po naładowaniu.

Stan ładowania symbolizuje ikona (7) w prawym dolnym rogu. Jeżeli jest pełna, możesz użyć zdolności Supremo.

far_cry_6_supremo_5

Aby to zrobić:

  • naciśnij V na klawiaturze
  • naciśnij L1/LB + R1/RB na padzie

Moc ładuje się szybciej, kiedy zabijasz wrogów, ale powoli napełnia się też samoczynnie.

far_cry_6_supremo_6

Każdy plecak dysponuje inną zdolnością ostateczną. Poniżej przedstawiamy ich listę.

Wszystkie Supremo

Oto wszystkie plecaki dostępne w grze, a także ich moce:

  • Exterminador - wystrzela serię rakiet, które biorą na cel wrogów
  • Fantasma - wystrzela chmurę trującego gazu, który może sprawić, że wrogowie będą ze sobą walczyć
  • Volta - wywołuje eksplozję IEM obalającą wrogów i unieszkodliwiającą systemu obronne oraz pojazdy
  • Furioso - wywołuje ognisty wybuch podpalający wrogów. Dodatkowo pozwala na wykonanie zrywu, działającego nieco jak podwójny skok. Zryw dodatkowo podpala ziemię za postacią
  • Medico - pozwala wykonać samoreanimację i szybko leczyć sojuszników
  • Gladiador - na pewien czas zwiększa szybkość i zdrowie, a także pozwala wykonać zabójstwa maczetą na dowolnych przeciwnikach
  • Triador - oznacza wrogów za osłonami. Pozwala strzelać przez ściany karabinem La Varita

Następnie: Far Cry 6 - bronie: gdzie kupić i znaleźć

Spis treści: Far Cry 6 - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Far Cry 6 - łuk: jak zdobyć