Far Cry 6 - Jedyny taki Juan

Legendarny rewolucjonista.

Po scence kończącej misję Prawdziwy fart podejdź do Clary (1) i zaakceptuje nowe zadanie. Musisz znaleźć niejakiego Juana. Nie jest daleko - musisz udać się do małej wioski (2) na północy. Dotrzesz tam bez problemu na piechotę.

juan1

Kiedy zbliżysz się do wioski, gra nauczy cię, jak chować broń, korzystając z kołowego menu. W wiosce najlepiej trzymaj się plaży, by nie natknąć się na strażników i idź prosto do baru (3).

juan2

Kiedy podejdziesz blisko, zacznie się scenka wprowadzająca Juana. Po niej musisz rozprawić się z wrogami, którzy pojawią się na plaży przy barze - będzie to tylko kilku przeciwników, nie wezwą posiłków.

Potem idź powoli za Juanem, który przedstawi ci Guapo, twojego pierwszego towarzysza amigo. Gdy dotrzecie do ulicy, Juan poprosi, byś zdobył dla niego zasoby z obozu wroga. Pamiętaj, że zrzuty zaopatrzenia są zawsze oznaczane w świecie gry pomarańczowym dymem (4).

juan3

Wszystkie elementy, które musisz zebrać dla Juana, są oznaczone ikonami misji (5). Poza tym nie musisz się przejmować podejściem do wrogów - nie ma tu alarmu, więc możesz rozpocząć głośną strzelaninę bez obaw.

juan4

Gdy zbierzesz wszystkie cztery zasoby, wróć do Juana. Razem pójdziecie do obozu Clary, gdzie zacznie się kolejna scenka. Po niej, użyj stołu warsztatowego zgodnie z dokładnymi instrukcjami samouczka.

juan5

To wszystko. Porozmawiaj z Juanem, by zacząć nową misję.

Następnie: Far Cry 6 - Rób lub giń

Spis treści: Far Cry 6 - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Far Cry 6 - Prawdziwy fart