Diablo 2 - Zdrada w Harrogath: Nithlathak

Znalezienie Nithlathaka w Salach Nieszczęścia.

Zdrada w Harrogath to czwarte zadanie piątego aktu w Diablo 2: Resurrected. W trakcie tej misji musisz odnaleźć zdrajcę, Nithlathaka, skrywającego się w Salach Nieszczęścia. Z tej strony dowiesz się jak tam dotrzeć i pokonać wroga.

Na tej stronie:

Zdrada w Harrogath - jak odblokować zadanie

By odblokować to zadanie musisz wpierw ukończyć poprzednią misję, Lodowe Więzienie. Następnie porozmawiaj z Anyą (1) i przejdź przez portal (2), który dla ciebie otworzy.

212_diablo_2_akt_piaty_zdrada_w_harrogath_nithlathak

Sale Cierpienia, Bólu i Nieszczęścia, walka z Nithlathakiem

Po wejściu do Świątyni Nithlathaka przebij się przez kilka grup wrogów i zejdź do Sal Cierpienia (3). Musisz przejść przez tę lokację i zlokalizować kolejne zejście, tym razem do Sal Bólu (4). Na tym poziomie znajduje się punkt nawigacyjny, który możesz odblokować.

213_diablo_2_akt_piaty_zdrada_w_harrogath_nithlathak

Tutaj musisz znaleźć kolejne zejście w dół, tym razem już do ostatniej lokacji, Sal Nieszczęścia (5). Przeszukaj to piętro i znajdź Nithlathaka (6), zdrajcę z Harrogath, którego musisz zabić.

214_diablo_2_akt_piaty_zdrada_w_harrogath_nithlathak

Sam w sobie nie stanowi większego zagrożenia, nie stój jednak na zwłokach potworów - nekromanta lubi korzystać z zaklęcia Wybuch zwłok, które może natychmiast zabić twoją postać.

Po walce pozbieraj przedmioty i wróć do miasta. Porozmawiaj z Anyą, by zakończyć to zadanie. Kobieta w nagrodę nada wybranemu przez ciebie przedmiotowi twoje imię.

Poprzednio: Diablo 2 - Lodowe Więzienie: Anya, Zamarznięta Rzeka