Diablo 2 - Rytuał Przejścia: Droga Starożytnych

Madok, Talik i Korlik.

Rytuał Przejścia to piąte i zarazem przedostatnie zadanie aktu 5 w Diablo 2: Resurrected. W ramach tej misji musisz dostać się na Drogę Starożytnych i stoczyć pojedynek z trójką barbarzyńców. Na tej stronie wyjaśniamy jak dotrzeć do tego miejsca i wygrać starcie.

Na tej stronie:

Rytuał Przejścia - jak odblokować zadanie

Zadanie to odblokujesz w czasie rozmowy z Qual-Kekhkiem (1), lecz dopiero po dotarciu do lokacji Droga Starożytnych.

215_diablo_2_akt_piaty_rytual_przejscia_madok_talik_korlik

Droga Starożytnych, Madok, Talik i Korlik

W pierwszej kolejności wróć do Kryształowego Przejścia, w którym byłeś w trakcie misji Lodowe Więzienie. Przeszukaj je dokładnie i znajdź wejście na Lodowy Trakt (2). Przejdź przez tą lokację, odblokuj jeśli chcesz punkt nawigacyjny (3) i znajdź wyjście na powierzchnie, do Zamarzniętej Tundry.

216_diablo_2_akt_piaty_rytual_przejscia_madok_talik_korlik

Skieruj się do północno-wschodniego rogu tego miejsca by dotrzeć do zejścia na Drogę Starożytnych (4). Przebij się przez tę kolejną jaskinię i znajdź wyjście na Szczyt Arreat (5).

217_diablo_2_akt_piaty_rytual_przejscia_madok_talik_korlik

Wejdź w interakcję z Ołtarzem Niebios (6) by rozpocząć walkę z trójką starożytnych - Madokiem, Talikiem i Korlikiem. Każdy z nich korzysta z innych umiejętności barbarzyńcy. Możesz znacznie ułatwić sobie starcie rozdzielając wrogów i eliminując ich jednego po drugim.

218_diablo_2_akt_piaty_rytual_przejscia_madok_talik_korlik

Walka ta ma jedno ograniczenie - nie możesz wrócić do miasta, by odnowić zdrowie. Gdy to zrobisz, starożytni wrócą do postaci posągów i starcie trzeba będzie rozpocząć od nowa. Dodatkowo, barbarzyńcy mogą wtedy dysponować odmiennymi zdolnościami.

Po pokonaniu wrogów zadanie automatycznie zostanie zakończone. W nagrodę otrzymasz olbrzymią ilość punktów doświadczenia, co zagwarantuje wzrost poziomu przynajmniej o 1.

Poprzednio: Diablo 2 - Zdrada w Harrogath: Nithlathak