Diablo 2 - Piekielna Kuźnia: Kamień Duszy Mefista, Hefasto

Zniszczenie Kamienia Duszy Mefista, Hefasto Zbrojmistrz.

Piekielna Kuźnia to drugie z trzech zadań czwartego aktu w Diablo 2: Resurrected. W ramach tej misji dotrzesz do tytułowej kuźni, w której musisz zniszczyć Kamień Duszy Mefista. Na tej stronie wyjaśniamy jak się tam dostać i w jaki sposób rozbić kamień na kawałki.

Na tej stronie:

Piekielna Kuźnia - jak odblokować zadanie

Zadanie to odblokujesz zaraz po dotarciu do czwartego aktu. Porozmawiaj z Cainem (1) stojącym w Fortecy Pandemonium, mieście tego aktu, by misja została dodana do dziennika.

194_diablo_2_akt_czwarty_piekielna_kuznia_hefasto_zbrojmistrz

Hefasto Zbrojmistrz, jak rozbić kamień duszy

Po ukończeniu misji Upadły Anioł pozostań na Równinie Rozpaczy. Znajdź kolejne schody biegnące w dół i zejdź do Miasta Potępionych.

Przeszukaj dokładnie tę lokację by znaleźć punkt kontrolny (2). Aktywuj go, a następnie zejdź po pobliskich schodach do Rzeki Płomieni (3).

195_diablo_2_akt_czwarty_piekielna_kuznia_hefasto_zbrojmistrz

Kieruj się w górę lokacji, przebijając się przez kolejnych wrogów, aż dotrzesz do tytułowej Piekielnej Kuźni. Łatwo rozpoznasz tę okolicę po ikonce na mini-mapie (4). Obiektu tego strzeże Hefasto Zbrojmistrz (5).

196_diablo_2_akt_czwarty_piekielna_kuznia_hefasto_zbrojmistrz

Przypomina on Kowala z pierwszego aktu, jest jednak znacznie wytrzymalszy. Pokonaj wroga i zbierz upuszczony przez niego Młot z Piekielnej Kuźni (6).

Otwórz ekwipunek, wyposaż broń (7) - jak Wolę Khalima w poprzednim akcie - i dwukrotnie wejdź w interakcję z Piekielną Kuźnią (8). Pamiętaj, by w ekwipunku posiadać Kamień Duszy Mefista.

197_diablo_2_akt_czwarty_piekielna_kuznia_hefasto_zbrojmistrz

Po chwili kuźnia eksploduje, a z niej wypadnie kilka klejnotów lub czaszek, w tym przynajmniej jedna poziomu doskonałego, a także losowa runa. W tym momencie zadanie to dobiegnie końca.

Poprzednio: Diablo 2 - Upadły Anioł: Izual