Diablo 2 - Księga Lama Esena: Zrujnowana Świątynia

Gdzie znaleźć Księgę Lama Esena.

Księga Lama Esena to czwarte w kolejności zadanie trzeciego aktu w Diablo 2: Resurrected. Jest to opcjonalna misja - nie musisz jej kończyć, by móc przejść do kolejnego aktu. Z uwagi na nagrody, warto jednak poświęcić na nie czas.

Na tej stronie:

Księga Lama Esena - jak odblokować zadanie

Najlepiej rozpocząć tę misję w trakcie wykonywania innego zadania -Wola Khalima. Udaj się do miasta i porozmawiaj z Alkorem (1).

182_diablo_2_akt_trzeci_ksiega_lama_esena_zrujnowana_swiatynia

Księga w Zrujnowanej Świątyni

Alkor zleci ci odnalezienie tytułowej księgi w jednej z sześciu lokacji na Bazarze Kurast, w Górnym Kurast i na Grobli. Możesz ułatwić sobie to zadanie koncentrując się na Bazarze Kurast - księga zawsze znajduje się właśnie tam.

Przeszukaj dokładnie lokacje i znajdź zejście do Zrujnowanej Świątyni (2). Zejdź na dół, przebij się przez dużą grupę wrogów i wejdź w interakcję z Księgą Lama Esena (3).

183_diablo_2_akt_trzeci_ksiega_lama_esena_zrujnowana_swiatynia

Podnieś przedmiot, który wypadnie ze stojaka i wróć do Alkora. Po rozmowie z nim zadanie zostanie zakończone, a ty otrzymasz 5 punktów atrybutów do rozdania, a także zniżki u handlarzy w mieście.

Poprzednio: Diablo 2 - Wola Khalima: Serce, Mózg, Oko i Korbacz

PS Plus: listopad 2021 - pełna oferta

Knockout City, Kingdom of Amalur: Re-Reckoning i inne.

Nowe gry w Amazon Prime za darmo - zobacz listę wszystkich gier

Rise of the Tomb Raider, Dragon Age: Inkwizycja i nie tylko.