New World - wytrzymałość: regeneracja, wpływ na walkę

Jak przywrócić wytrzymałość postaci.

Wytrzymałość jest jednym z dwóch zasobów - obok zdrowia - którym dysponuje twoja postać w New World. Na tej stronie wyjaśniamy na co wpływa i jak ją regenerować.

Wytrzymałość postaci pojawia się na przykład w trakcie walki. Na ekranie wyświetli się wtedy żółty pasek (1) reprezentujący ten zasób.

004_new_world_wytrzymalosc_jak_regenerowac_pasek_staminy

Postać dysponuje 100 punktami i wykorzystuje je między innymi do:

  • Blokowania. Ilość zużytej wytrzymałości zależy od siły ataku - mocniejsze ciosy pochłoną więcej, słabsze z kolei mniej. Samo utrzymanie bloku nie zabiera wytrzymałości - jedynie skuteczny blok;
  • Uniki. Domyślnie zabierają 50 punktów, ale wartość tę da się zmniejszyć rozwijając atrybut Zręczność postaci.

Standardowo, wytrzymałość regeneruje się w tempie 20 punktów na sekundę. Możesz przyspieszyć ten proces odpowiednio rozwijając postać i korzystając z pożywienia. Jeśli wróg przebije twój blok, regeneracja jest wstrzymana na 3 sekundy.

Poprzednio: New World - uniki: odskok przed atakiem

Spis treści: New World - poradnik i najlepsze porady

Video | Gramy w Chorus

Kosmiczna niespodzianka.