Genshin Impact - czerwona blokada skrzyń: jak otworzyć

Jak zniszczyć barierę.

Skrzynie w Genshin Impact to niezwykle ważne obiekty. Znajdujemy je często - czasem łatwo je zobaczyć i otworzyć, czasem są nieco bardziej ukryte, a nieraz są zamknięte.

Gdy po raz pierwszy natkniesz się na skrzynię z czerwoną blokadą (1), dookoła będą najprawdopodobniej wrogowie. Wystarczy ich pokonać, by blokada zniknęła.

czerwona_bariera_1

Czasami jednak wrogów nie ma, a bariera powstrzymuje nas przed otwarciem skrzyni. To oznacza, że musimy wykonać jakąś czynność czy proste wyzwanie, żeby zdjąć blokadę.

W przypadku z poniższego screenshota, musieliśmy użyć ognistych strzał, by podpalić cztery pochodnie (2) znajdujące się w okolicy skrzyni. Gdy to zrobiliśmy, skrzynia była już dostępna do otworzenia.

czerwona_bariera_2

Oczywiście to tylko przykład. Czasem musisz użyć właśnie zdolności żywiołów na różnych obiektach - pochodniach lub filarach czy figurkach. Jakich zdolności używać? Wszystko zależy od kolorowego akcentu. Zazwyczaj obiekty, z którymi można wejść w interakcję żywiołami, mają kolor szary i dodatkowy akcent kolorystyczny:

  • czerwone elementy oznaczają, że trzeba użyć ognia
  • niebieskie, że należy użyć lodu
  • fioletowe, że należy użyć ataku elektrycznego
  • żółte, że trzeba użyć wiatru

Nie ma jednej, uniwersalnej recepty na otworzenie każdej skrzyni z blokadą. Po prostu uważnie rozglądaj się w okolicy, a szybko znajdziesz rozwiązanie.

Następnie: Genshin Impact - jak zniszczyć ciernie i kolce

Spis treści: Genshin Impact - poradnik i najlepsze porady

Poprzednio: Genshin Impact - Adventurer Handbook: nagrody i uzupełnianie

Video | Gramy w Chorus

Kosmiczna niespodzianka.