Multiplayer The Last of Us 2 jest "ambitnym projektem" - zapewnia Naughty Dog

Na szczegóły poczekamy.

  • Impreza Last of Us Day zakończyła się bez konkretnych zapowiedzi
  • Naughty Dog zapewnia graczy, że tryb multiplayer nadal powstaje

Dzisiaj mijają dokładnie dwa lata od potwierdzenia przez Naughty Dog, że The Last of Us 2 otrzyma tryb sieciowy, ale dopiero po premierze kampanii fabularnej. Wczoraj powtórzono, że prace trwają.

W weekend przeprowadzono kolejną odsłonę imprezy Last of Us Day, przeznaczonej dla miłośników serii. Gracze spodziewali się zapewne konkretnych zapowiedzi - co obiecywali sami twórcy - lecz nic takiego nie miało miejsca.

Najpewniej dlatego Naughty Dog zdecydowało na wyjaśnienie w oficjalnym komunikacie, że tryb wieloosobowy nadal powstaje.

„Widzimy komentarze społeczności i wiemy, że wielu z was czeka na multiplayer i informacje na ten temat. Na razie możemy powiedzieć, że bardzo podobna nam się to, co tworzy zespół i chcemy dać im czas, by zrealizowali swój ambitny projekt” - napisano na oficjalnej stronie studia.

Na konkrety zapewne przyjdzie jeszcze poczekać, ponieważ Naughty Dog nadal szuka pracowników na kluczowe pozycje w teamie odpowiedzialnym za tryb wieloosobowy. Wiemy, że pozycja będzie samodzielna i stanowi nową wersję Factions z pierwszej części serii.

Nie brakuje za to nieoficjalnych przeciwków, a ostatnio w plikach gry znaleziono elementy, które wydają się sugerować jakąś formę battle royale. Do premiery wszystko może się jednak zmienić.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

Autor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami