Diablo 2 - Akt III: Złoty ptak, Jadeitowa Figurka, Alkor

Pierwsze zadanie aktu III.

Złoty ptak to pierwsze zadanie trzeciego aktu w Diablo 2: Resurrected. W ramach tego zlecenia musisz wpierw odnaleźć Jadeitową figurkę, a potem tytułowego Złotego ptaka. Z tej strony dowiesz się jak tego dokonać.

Na tej stronie:

Złoty ptak - jak odblokować zadanie

By odblokować to zadanie wybiegnij z miasta i po prostu walcz z potworami. Z pierwszego unikalnego wroga (rozpoznasz go po własnym imieniu) wypadnie Jadeitowa figurka (1). Zbierz ją i wróć do miasta, a następnie porozmawiaj z Cainem (2).

164_diablo_2_akt_trzeci_zloty_ptak_jadeitowa_figurka

Jadeitowa figurka, Złoty ptak, Meshif

Po rozmowie z Cainem udaj się do południowo-zachodniej części miasta i rozpocznij konwersację z Meshifem (3). Otrzymasz od niego tytułowego Złotego ptaka. Udaj się z nim ponownie do Caina, a następnie do Alkora (4), którego znajdziesz w północnej części miasta.

165_diablo_2_akt_trzeci_zloty_ptak_jadeitowa_figurka

Porozmawiaj z nim dwukrotnie, by zakończyć to zadanie i otrzymać specjalną miksturę zdrowia. Po wypiciu jej punkty zdrowia twojej postaci na stałe zwiększą się o 20.

Poprzednio: Diablo 2 - Siedem Grobowców: Tal Rasha, Duriel