NPC z Wiedźmina 3 jak prawdziwi ludzie - dzięki sztucznej inteligencji

Postacie jak żywe.

Fan Wiedźmina 3 zaprzągł algorytmy sztucznej inteligencji do pracy, by przekształcić wizerunki postaci niezależnych z gry. Efektem są zaskakująco realistyczne twarze, przypominające niekiedy zdjęcia.

Rezultaty są mieszane, lecz w niektórych przypadkach faktycznie trudno odróżnić portret od rzeczywistości. Największym wyzwaniem wydają się być włosy, ujawniające „sztuczkę”.

1
2
3

„Teraz zrób Wiedźmy” - zasugerował jeden z użytkowników. „Wyglądają bardzo słowiańsko. Mówię to jako Słowianin” - komentuje inny miłośnik Wiedźmina.

Co interesujące, twórca eksperymentu przyznaje w komentarzu, że próby podobnej transformacji głównych bohaterów zakończyły się fiaskiem. „Wyglądali dziwnie” - przyznaje.

Zastosowany algorytm uczenia maszynowego dostępny jest dla wszystkich zainteresowanych.

Reklama

Skocz do komentarzy (1)

Autor

Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

Autor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (1)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami