Genshin Impact - Aloy z Horizon Zero Dawn: jak odblokować

Na PS4, PS5 i PC.

Tak jest - jedną z postaci dostępnych w Genshin Impact jest Aloy, znana fanom PlayStation, choć i (od niedawna) graczom na PC, bohaterka Horizon Zero Dawn.

Odblokowanie tej wojowniczki jest bardzo proste. Musisz po prostu sprawdzić swoją pocztę w grze, a znajdziesz tam list z wiadomością i prezentem, czyli nową postacią.

Jest jednak jeden warunek - musisz mieć 20 poziom Adventure Rank. Co więcej, obecnie Aloy dostępna jest w Genshin Impact tylko na konsolach PlayStation, ale już od 12 października zdobędziemy ją także na PC i smartfonach.

aloy

Aloy korzysta oczywiście z łuku. Może rzucać bombami lodowymi, albo pojemnikiem z lodową substancją, detonując go następnie i zadając obszarowe obrażenia typy Cryo. Kiedy mamy Aloy w drużynie, to nie spłoszymy niektórych zwierząt, z których pozyskać można mięso i inne surowce.

Następnie: Genshin Impact - Mail: poczta i prezenty

Spis treści: Genshin Impact - poradnik i najlepsze porady

Poprzednio: Genshin Impact - łączenie kont PC i PlayStation