Diablo 2 - klasa: Nekromanta, buildy

Przywoływacz i magia kości, polecane przedmioty i zdolności.

Nekromanta to jedna z siedmiu klas postaci w Diablo 2: Resurrected. Jako jedyny w grze ma dostęp do magii niezwiązanej z żywiołami (magia kości), może też osłabiać wrogów za pomocą klątw i przywoływać szkielety i golemy. Na tej stronie prezentujemy przykładowy sposób rozwoju tej klasy.

Na tej stronie:

Nekromanta - Szkielety, przywoływacz

Nekromanta zbudowany jako przywoływacz to jeden z ciekawszych buildów. Nie wymaga aż tak dobrego sprzętu (prócz premii do umiejętności) i pozwoli bez problemu przebić się przez wszystkie poziomy trudności.

Atrybuty

W przypadku atrybutów rozwiń je do takiej wartości:

  • Siła - build ten wymaga 106 punktów siły;
  • Zręczność - około 200 punktów. Pozwoli ci to uzyskać szansę na blok na poziomie 70-75%;
  • Żywotność - większość pozostałych punktów;
  • Energia - jeśli chcesz możesz rozwinąć do 70-80 punktów by mieć więcej many na przywołańców.

Umiejętności

Zacznij od drzewka Przywołania i odblokuj następujące umiejętności:

  • Ożywienie szkieletu - 20 punktów. Jest to twoja główna zdolność do przywoływania;
  • Mistrzostwo we władaniu szkieletami - 20 punkt. Poprawi obronę, punkty zdrowia i obrażenia szkieletów;
  • Ożywienie maga - szkieletu - 20 punktów. Druga grupa przywołańców, z której będziesz korzystał;
  • Gliniany golem - 1 punkt. Wymagany do odblokowania Mistrzostwa we władaniu golemami;
  • Mistrzostwo we władaniu golemami - 1 punkt. Resztę poziomów otrzymasz z przedmiotów;
  • Przywołanie odporności - 1 punkt. Zwiększy odporności przywołanych istot na ogień, zimno i błyskawice. Wystarczy 1 punkt.

Przejdź teraz do drzewka Trucizny i kości i wydaj 1 punkt w Zęby, a następnie odblokuj i zainwestuj 20 punktów w Wybuch zwłok. Ta druga zdolność będzie twoją główną jeśli chodzi o zadawanie obrażeń.

Przejdź teraz do zakładki Klątwy i wydaj po 1 punkcie na Zwiększenie obrażeń, Osłabienie, Grozę i Zniedołężenie. Korzystaj z tej ostatniej - zmniejszy szybkość ruchu i ataku wroga, a także zwiększy otrzymywane przez niego obrażenia.

Na rozwój powyższych zdolności wydasz 89 punktów. Maksymalnie możesz ich zdobyć 110 (98 z poziomów i 12 z zadań), potencjalnie więc zostaniesz z 21 punktami do wydania.

Wykorzystaj je do rozwoju jednego z golemów i wydaj kilka punktów na Mistrzostwo we władaniu golemami. Jeśli nie wiesz którego golema wybrać, gliniany jest dobrym wyborem - jest co prawda najsłabszy pod względem obrażeń, posiada jednak najwięcej punktów zdrowia i spowalnia wrogów.

Ekwipunek

W przypadku ekwipunku postaraj się znaleźć następujące przedmioty:

  • Broń - unikalna różdżka Ramię Króla Leoryka. Oferuje mnóstwo premii do zdolności, z których będziesz korzystał i zapewnia olbrzymi wzrost many;
  • Tarcza - unikalny przedmiot Homunkulus. + 2 do umiejętności Nekromanty i +2 do klątw, olbrzymi wskaźnik obrony, wysoka szansa na blok i +40 do wszystkich odporności;
  • Zbroja - z zestawu Łuski Trang-Oula. Premia +2 do Przywołań, szybsze bieganie/chodzenie i bardzo wysoka obrona;
  • Hełm - unikalny Oblicze Andariel. +2 do umiejętności, premia do odporności na truciznę i ogień, zwiększenie siły i 15% szansa na rzucenie 15-poziomowego zaklęcia Nova Trucizny przy otrzymaniu obrażeń;
  • Pas - unikalny Siatka Arachnidów. +1 do umiejętności, premia do many i szybsze rzucanie czarów;
  • Pierścienie - Kamień Jordana i Obrączka Bul-Kathosa. Zapewnią łącznie +2 do umiejętności i premię do zdrowia i many;
  • Amulet - Kalejdoskop Mary. +2 do umiejętności, +5 do atrybutów i do +30 do odporności na żywioły;
  • Rękawice - z zestawu Szpon Trang-Oula. +2 do poziomu klątw, szybsze rzucanie czarów i odporność na zimno;
  • Buty - unikalne Szpikoczłap. +2 do Mistrzostwa we władaniu szkieletami, premia do szybkości chodzenia/biegania, wzrost siły i zręczności, a także poprawa regeneracji many.

Jeśli chodzi o talizmany, to prócz oczywistych jak Annihilus i Pochodnia Wielkiego Ognia, zadbaj o takie, które zwiększą odporności na brakujące żywioły. Tyczy się to w szczególności ognia i błyskawic.

Najemnik

Najemnik jest kluczowy dla tego buildu. Zainwestuj w ofensywnego, wyposażonego w aurę Moc (2 akt na poziomie piekło), która zwiększy obrażenia jego i przywołańców.

Dodatkowo, wyposaż go w zbroję ze słowem runicznym Hart, która zapewni mu dużą obronę i premię do odporności. Jeśli chodzi o broń, najlepiej sprawdzi się taka ze słowem runicznym Olśnienie. Zadaje ona dobre obrażenia i oferuje aurę Medytacja, która zwiększy regenerację many twojej postaci.

Porady

W ramach podsumowania przedstawiamy kilka porad związanych z tym buildem:

  • Trzymaj się z dala od walki. Pozwól przywołanym istotom i najemnikowi walczyć ze stworami;
  • Korzystaj z wybuchu zwłok. Zdolność ta zadaje olbrzymie obrażenia, świetnie radzi sobie z grupami przeciwników. Połowa obrażeń tej umiejętności to obrażenia fizyczne, reszta to obrażenia od ognia, poradzi sobie więc z każdym typem wroga;
  • Monitoruj wskaźnik many. Bardzo szybko możesz go wyczerpać przywołując wiele istot. Korzystaj regularnie z mikstur many;
  • Osłabiaj wrogów za pomocą klątw. Świetnie sprawdzi się tutaj Zniedołężenie, które spowolni wrogów i sprawi, że będą otrzymywać zwiększone obrażenia;

Nekromanta - Włócznia z kości

Nekromanta korzystający z Włóczni z kości to build nastawiony na zadawanie dużych obrażeń. Nie będziesz mógł korzystać z mocnych przywołańców, jednak dzięki zaklęciom rozprawisz się z większością wrogów zanim w ogóle do ciebie dojdą.

Atrybuty

Build ten wymaga następujących atrybutów:

  • Siła - 103 punkty, by móc nosić zbroję ze słowem runicznym Okowa Grozy;
  • Zręczność - nie potrzebujesz żadnych punktów;
  • Żywotność - większość pozostałych punktów;
  • Energia - jeśli chcesz możesz rozwinąć do 70-80 punktów by mieć więcej many na zaklęcia, choć lepiej wydać te punkty w żywotność.

Umiejętności

Zacznij od drzewka Trucizny i kości i odblokuj następujące umiejętności:

  • Zęby - 20 punktów. Tworzy synergię z Włócznią z kości, zwiększając jej obrażenia;
  • Wybuch zwłok - 1 punkt. Wymagana do odblokowania Włóczni z kości;
  • Włócznia z kości - 20 punktów. Twoja główna zdolność do zadawana obrażeń;
  • Duch z kości - 20 punktów. Synergia z Włócznią z kości;
  • Ściana z kości - 20 punktów. Jak wyżej, tworzy synergię z Włócznią z kości;
  • Więzienie z kości - 1 punkt. Synergia z Włócznią z kości. Wolne punkty umieść tu by rozwinąć ją do 20 poziomu.

Przejdź teraz do drzewka Przywołania i zainwestuj po jednym punkcie w:

  • Przywołanie szkieletu
  • Przywołanie maga-szkieletu
  • Gliniany golem
  • Mistrzostwo we władaniu szkieletami
  • Mistrzostwo we władaniu golemami
  • Przywołanie odporności

Dzięki temu będziesz mógł przywołać kilka szkieletów i relatywnie odpornego Glinianego golema, które odciągną uwagę wrogów od twojej postaci.

Wejdź do zakładki Klątwy i wydaj po 1 punkcie na Zwiększenie obrażeń, Osłabienie, Grozę i Zniedołężenie. Tę ostatnią wykorzystasz do osłabiania wrogów.

Powyższe zdolności kosztować będą 92 punkty. W grze możesz zdobyć ich łącznie 110 (98 z poziomów postaci i 12 z zadań), zostaniesz więc z maksymalnie 18 wolnymi punktami do wydania. Wykorzystaj je do rozwoju Więzienia z kości, które zwiększy obrażenia Włóczni z kości.

Ekwipunek

Jeśli chodzi o ekwipunek, rekomendujemy te przedmioty:

  • Broń - korbacz ze słowem runicznym Serce Dębu. +3 do umiejętności, 40% przyspieszenie rzucania zaklęć, premia do many, odporności i zręczności;
  • Tarcza - unikalny przedmiot Kościgień. + 3 do umiejętności, zwiększenie szybkości chodzenia/biegania, premia do odporności i wysoka obrona;
  • Zbroja - ze słowem runicznym Okowa Grozy. +2 do umiejętności, wysoka obrona i olbrzymia, 65-punktowa premia do odporności oraz 8% redukcja obrażeń;
  • Hełm - unikalne czako Przyodziewek Arlekina. +2 do umiejętności, gigantyczna premia do punktów zdrowia i many (zależna od poziomu postaci) i 10% redukcji obrażeń;
  • Pas - unikalny Siatka Arachnidów. +1 do umiejętności, premia do many i szybsze rzucanie czarów;
  • Pierścienie - Kamień Jordana i Obrączka Bul-Kathosa. Łącznie +2 do umiejętności i premia do zdrowia i many;
  • Amulet - Kalejdoskop Mary. +2 do umiejętności, +5 do atrybutów i do +30 do odporności na żywioły;
  • Rękawice - unikalne Pięść Maga. Szybsze rzucanie czarów i regeneracja many;
  • Buty - unikalne Szpikoczłap. Premia do szybkości chodzenia/biegania, wzrost siły i zręczności, a także poprawa regeneracji many.

Jeśli chodzi o talizmany, poszukaj takie zwiększające punkty zdrowia i many postaci, a także - jeśli nie osiągnąłeś maksymalnej wartości - poprawiające odporności na żywioły.

Najemnik

Wyposaż najemnika w zbroję ze słowem runicznym Hart, która zapewni mu dużą obronę i premię do odporności. W przypadku broni najlepsza będzie taka ze słowem runicznym Olśnienie. Ma niezłe obrażenia i zapewnia aurę Medytacja, która przyspieszy regenerację many twojej postaci.

Porady

Na koniec kilka porad związanych z tym buildem:

  • Trzymaj wrogów na dystans. Twoja postać nie posiada dość punktów zdrowia, by przyjąć na siebie wiele ciosów. Eliminuj wrogów z bezpiecznej odległości
  • Włócznia z kości zadaje obrażenia od magii, a nie od konkretnego żywiołu. Oznacza to, że odporni na nią są wyłącznie wrogowie z odpornością lub niewrażliwością na magię - a tych jest w grze garstka;
  • Pilnuj many. Będziesz otrzymywać ją za zabicia, a także z aury twojego najemnika, jednak cały czas monitoruj jej poziom by nie pozostać bez możliwości rzucania zaklęć;
  • Osłabiaj wrogów za pomocą klątw. Najlepsza będzie klątwa Zniedołężenia, która spowolni wrogów i sprawi, że będą otrzymywać zwiększone obrażenia;

Poprzednio: Diablo 2 - klasa: Paladyn, buildy

Spis treści: Diablo 2 - Poradnik, Solucja

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Jakub Bugielski

Jakub Bugielski

Guide Writer

Fan strategii wszelakich - z naciskiem na RTS-y - i produkcji niezależnych, dla których na bok odkłada tytuły AAA. Entuzjasta gotowania, miłośnik elektroniki i majsterkowicz-amator.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami