Deathloop - Siedzimy w tym razem: dwa pistolety

Zdobywamy unikalną broń - Strelak Verso.

Na tej stronie dowiesz się, gdzie się znajduje i jak zdobyć jedną z najpotężniejszych broni w Deathloop, czyli Strelak Verso. Jej unikalną cechą jest to, że posiada dwa tryby:

  • trzymamy dwa pistolety w obu rękach - wówczas nie możemy przycelować i korzystać z lewej ręki, aby np. użyć hakofalówki, ale dzięki temu zadajemy ogromne obrażenia;
  • łączy dwa pistolety w jeden - wówczas możemy przycelować i strzelamy serią.

Oba tryby świetnie się sprawdzają, więc warto szybko odblokować tę broń. A jak to zrobić? Ten trop arsenału pojawi się w trakcie wykonywania tropów wizjonerów, czyli głównego wątku fabularnego. Czekaj, aż stosowna informacja pojawi się na ekranie.

Udaj się do Kompleksu w południe. Wejdź do podziemnego bunkra (1). Wewnątrz postaraj się zlikwidować wszystkich wrogów, aby nie przeszkadzali ci w dalszej części zadania.

231

Dotrzyj do bramy z czerwonym znakiem X (2) i wejdź w głąb budynku. Pomarańczowy znacznik doprowadzi cię do celu.

232

Dotrzesz do pomieszczenia, w którym zobaczysz zamknięte drzwi (3), za którym znajduje się nagroda, czyli broń Strelak Verso. Aby je otworzyć, musisz odnaleźć i umieścić trzy baterie w gniazdach baterii (4).

233

Pierwszą baterię (5) odnajdziesz od razu po wyjściu z tego pomieszczenia.

234

Kolejnych akumulatorów poszukaj w części lokacji zwanej Sieć Y. Wyjdź z bunkra prawym wyjściem, a dotrzesz do bazy Egora (6). Wejdź po schodach na piętro budynku.

235

Zhakuj dwie wieżyczki (7), stojąc za oknem. Kiedy bowiem wskoczysz przez okno, uruchomisz alarm, a wieżyczki zaczną do ciebie strzelać, więc musisz tego uniknąć. Możesz również użyć mocy przeskoku, aby przejść przez okno, wówczas nie uruchomisz alarmu.

236

Rozłóż niwelatory polowe, które znajdują się wewnątrz, lub wykorzystaj wieżyczki, aby zdobyć drugą i trzecią baterię (8). Z każdych tego typu urządzeń można wyciągnąć akumulator po rozłożeniu (naciśnij kwadrat na padzie).

237

Niestety nie możesz nieść dwóch baterii jednocześnie, więc po trzecią należy się wrócić.

Kiedy umieścisz wszystkie baterie w gniazdach, naciśnij czerwony przycisk znajdujący obok drzwi (3).

230

Wewnątrz odnajdziesz broń. Zadanie zakończy się, kiedy zabierzesz Strelak Verso z półki.

Spis treści: Deathloop - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Deathloop - Całą noc: pistolet maszynowy