Pełna wersja Mount & Blade 2: Bannerlord dopiero na wiosnę

Deweloperzy opisują plany.

  • Pełna wersja Mount & Blade 2: Bannerlord ukaże się w przyszłym roku
  • Twórcy celują w drugi kwartał
  • Ujawniono też plany na najbliższe miesiące

Obecne plany zakładają, że pełna wersja Mount & Blade 2: Bannerlord ukaże się w drugim kwartale przyszłego roku, a więc w okresie od początku kwietnia do końca czerwca.

Obszerny artykuł opublikowany przez twórców podsumowuje plany na najbliższe miesiące. Deweloperzy zaczynają od zauważenia, że dopiero zaczynają proces powrotu do biura po zamieszaniu spowodowanym przez globalną pandemię. To - w połączeniu z rekrutacją nowych pracowników - przełożyło się na spore trudności.

1
Nie może zabraknąć skórek

Wracając do gry, twórcy wyjaśniają, że w najbliższej przyszłości chcą skupić się na trybie dla pojedynczego gracza. Mowa między innymi o większym zróżnicowaniu terenu na polach bitew, a także na lepszym odwzorowaniu miejsca na mapie, na którym aktywujemy potyczkę.

W planach jest także możliwość nadawania tytułów szlacheckich naszym towarzyszom, a także system budowania i ustalania formacji dla naszych jednostek - jeszcze przed walką.

Mowa także o rycerzach z proporcami dla zwiększenia różnorodności wizualnej, przerywnikach filmowych dla ważnych wydarzeń w kampanii, rozbudowaniu oblężeń, zadań oraz efektów dźwiękowych.

Jeśli mowa o trybie sieciowym, w planach na nadchodzącą przyszłość są między innymi starcia rankingowe, osobny system postępów oraz - oczywiście - skórek postaci do odblokowania, czat głosowy, lepszy ekran podsumowania bitwy czy usprawnienia w przejmowaniu flag.

2
Oblężenia będą ciekawsze

Do tego dalsze prace nad wersjami językowymi (w tym nad polskim tłumaczeniem) oraz wsparciem dla modyfikacji, co dla wielu graczy będzie zapewne najważniejszym elementem Mount & Blade 2: Bannerlord.

„Nasze obecne plany zakładają wydanie pełnej wersji w drugim kwartale 2022 roku. Jesteśmy przekonani, że uda się osiągnąć cel, ale jeśli uznamy, że gra nie jest gotowa, przełożymy termin” - kończą deweloperzy.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

Autor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami