Deathloop - wszystkie zakończenia

Docieramy do finału historii Colta.

Po tym jak Colt zlikwidował wszystkie cele w zadaniu Koniec końców, opuścił Updaam rakietoplanem.

Doleciałaś/eś do rdzenia stabilizatora, gdzie musisz wykonać ostatni cel - zabić Juliannę. Idź przed siebie korytarzami, a dotrzesz do miejsca, gdzie czeka na ciebie ostatnia wizjonerka.

227

Po krótkim dialogu, możesz wykonać trzy akcje, które przełożą się na wybór zakończenia:

  • przerwanie pętli - podczas pojedynku z Julianną, zastrzel ją z pistoletu, a potem zeskocz z platformy;
  • utrzymanie pętli (pierwszy wariant) - nie zabijaj Julianny i poczekaj na rozwój wydarzeń;
  • utrzymanie pętli (drugi wariant) - zabij Juliannę, a następnie usiądź na fotelu.

Niezależnie, którą wersję zakończenia wybierzesz, Colt znowu obudzi się na plaży i można kontynuuwać rozgrywkę. Możesz wykonać tropy arsenału, jeśli nie zrealizowałeś do tej pory wszystkich, odkrywać sekrety wyspy Blackreef czy zdobyć brakujące do platyny trofea, korzystając ze zdobytego wyposażenia. Co więcej, możesz także wykonywać ponownie ostatnią misję, czyli Koniec końców, aby np. zobaczyć pozostałe zakończenia.

Gratulujemy! Ukończyłeś Deathloop.

Spis treści: Deathloop - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Deathloop - Koniec końców