Deathloop - Koniec końców

Likwidujemy wszystkie cele w ciągu jednego dnia.

Koniec końców to ostatnie zadanie w Deathloop. Odblokujesz je dopiero, kiedy wykonasz wszystkie tropy wizjonerów.

Misja ma proste założenia: musisz w ciągu jednego dnia zabić wszystkich ośmiu wizjonerów. Jest to możliwe, dzięki tropom, jakie Colt odkrył podczas poprzednich pętli.

Zadanie nie zostanie zaliczone, jeśli:

  • Colt zginie (wykorzysta wszystkie powtórki),
  • nie zaliczysz wszystkich celów w ciągu jednego dnia (np. jeśli nie zabijesz Harriet o poranku, nie będziesz miał/a możliwości naprawienia tego w aktualnej pętli).

Najważniejsze informacje o zadaniu Koniec końców:

  • Julianna w ciągu jednej pętli może cię zaatakować więcej niż jeden raz,
  • skup się tylko na zadaniu głównym i omiń inne poboczne aktywności (tropy arsenału) - nie dopuść do utraty wszystkich powtórek i śmierci Colta,
  • po zakończeniu misji Koniec końców automatycznie rozpocznie się finał historii i wybór zakończenia, po którym można dalej grać i wrócić do niewykonanych zadań, nie tracąc zdobytego wyposażenia.

Zadanie Koniec końców, nie licząc zakończenia, dzieli się na cztery części (pory dnia):

Ranek - Zatoka Karla

Rozpocznij dzień od wizyty w Zatoce Karla o poranku. Musisz wykonać dwa cele:

  • zabić Harriet - wizjonerka przebywa w hangarze nr 2, jak ją zlikwidować, opisaliśmy na stronie: Teoria chaosu;
  • sabotować fajerwerki Franka - ten cel możesz wykonać przed lub po zabójstwie Harriet. Co ważne, pomieszczenie, w którym znajduje się urządzenie do sabotowania fajerwerków (1), znajduje się przy hangarze nr 2, na wybrzeżu, więc bardzo blisko pierwszego celu. Kod do drzwi poznałeś, wykonując zadanie Ballada o Franku Gadule. Pamiętaj, aby użyć w walizce z wyrzutnią fajerwerków odpowiedniej frazy, czyli Zablokuj klapki przeciwdeszczowe. Frank zginie wieczorem, gdy będziesz w Updaam (stosowny komunikat pojaw się na ekranie.
220

Kiedy wykonasz te dwa cele, możesz opuścić Zatokę Karla.

Południe - Kompleks

O tej porze dnia musisz wykonać tylko jeden cel, czyli: zepsuć eksperyment Egora, co doprowadzi do tego, że ten wizjoner pojawi się na imprezie Aleksisa wieczorem, gdzie go zabijesz.

Pozbądź się wszystkich wrogów, którzy kręcą się wokół urządzenia Egora (2), a następnie zabierz niwelator polowy z bazy Egora (3) i ustaw go blisko urządzenia (2).

221

Za pomocą czterech pokręteł ustaw odpowiednio przyciski. Jeśli nie pamiętasz hasła, sprawdź, jaki symbol widnieje w informacji o zadaniu.

Kiedy wykonasz ten cel, możesz opuścić Kompleks.

Jeżeli coś jest dla ciebie niejasne, zerknij na stronę z opisem zadania: Utracone w transmisji, gdzie dokładnie wyjaśniliśmy, krok po kroku, co należy wykonać, aby zepsuć eksperyment Egora.

Popołudnie - Skała Fristad

Teraz twoim celem jest zabicie zakochaną parę, czyli Charliego i Fię, którzy przebywają w swojej kryjówce. Zalecamy wyposażyć się w moc splotu (koniecznie z ulepszeniem: Wpływ), a także zabrać ze sobą karabin snajperski, choć można w tym zadaniu użyć także innej broni palnej.

Dostań się do kryjówki kochanków. Jeśli nie wiesz, jak tam trafić, zerknij na stronę z opisem misji Kosmiczny najeźdźca, gdzie wskazujemy dokładnie to miejsce.

Kiedy zejdziesz na najniższy poziom, użyj mocy splotu na Fii (4), a następnie zabij ją jednym, celnym strzałem w głowę. Wówczas jednocześnie zabijesz i Fię, i Charliego. Właśnie dlatego w tym zadaniu przyda się snajperka.

222

Możesz też uruchomić na górze dźwignię, która zaleje pomieszczenie i w ten sposób także doprowadzisz do śmierci kochanków. Pamiętaj jednak, aby wcześniej odnaleźć drogę do wyjścia ze stacji pomp i szybko uciec z tego miejsca, gdy woda będzie się wlewała do środka, bo również i ty zginiesz.

Powyższa metoda jest trudniejsza do wykonania, gdyż wizjonerzy mogą cię zauważyć, gdy będziesz się wspinał do pomieszczenia, w którym znajduje się dźwignia, co oczywiście sprawi, że cię zaatakują.

Kiedy zabijesz kochanków, opuść kryjówkę, wspinając się na górę, i wróć do tuneli.

Wieczór - Updaam

Wieczorem w Updaam twoim zadaniem jest wbić się na imprezę, gdzie musisz zabić trzy cele:

  • Wenjie,
  • Egora,
  • Charliego.

To najtrudniejsze zadanie ze wszystkich, które wykonasz tego dnia. Warto wyposażyć się w moc splotu (koniecznie z ulepszeniem: Wpływ), a także eter lub przeskok, w zależności, która zdolność bardziej ci odpowiada.

Jeśli Julianna zaatakuje cię w posiadłości Charliego, zalecamy ucieczkę z tego miejsca, po to by walczyć z nią w mieście, z dala od imprezy. Otwarta walka w zamku bowiem skończy się zapewne na tym, że zaalarmujesz eternalistów, co bardzo przeszkodzi ci w załatwieniu wizjonerów.

Na stronie z opisem misji Pożeracz owiec wyjaśniliśmy, jak przedostać się na imprezę Charliego i jak go zlikwidować. Póki co jednak przedostań się do posiadłości Charliego i wejdź na ostatnie piętro. Zajmij się najpierw Wenjie i Egorem, a Charliego zostaw sobie na koniec.

Wenjie

223

Z ostatniego piętra przejdź na dach i podążaj za czerwonym znacznikiem wskazującym miejsce przebywania Wenjie (5). Na tarasie, oprócz wizjonerki, znajduje się wielu eternalistów. Użyj mocy splotu na wszystkich wrogach, których widzisz przed sobą, i strzel w głowę jednemu z nich (najlepiej niech to będzie ten, który stoi najbliżej, bo najłatwiej będzie ci trafić go w głowę).

224

Możliwe, że w tym miejscu będzie przebywał także Egor, więc istnieje szansa, że również i jego zlikwidujesz. Jeśli nie wyposażyłeś się w moc splotu, to skup się na Wenjie, obserwuj ją i zabij ją, kiedy będzie najlepsza okazja, i wróć na ostatnie piętro.

Egor

Jeśli nie zabiłeś Egora na tarasie, zejdź z ostatniego piętra bocznymi schodami o jeden poziom niżej. Egor (6) siedzi na kanapie. Ponownie użyj mocy splotu, aby zabić wizjonera i przeciwników, którzy znajdują się obok.

225

Aleksis

Ostatnim twoim celem jest Aleksis. Aby zlikwidować, musisz go najpierw zdemaskować. W tym celu użyj syntezatorów na ostatnim i przedostatnim piętrze, aby wygrały odpowiednią melodię, co z kolei sprawi, że ostatni wizjoner ujawni się.

Na stronie z opisem misji Pożeracz owiec wskazaliśmy, gdzie znajdują się syntezatory i co należy zrobić, aby Aleksis się ujawnił.

Kiedy ustawisz odpowiednio przyciski na obu syntezatorach, zejdź na schody, z których zabiłeś Egora. Aleksis (7) pojawi się w saloniku. Łatwo go rozpoznać również po tym, że ma zawsze przy sobie złoty pistolet maszynowy. Ponownie użyj mocy splotu, by zabić jednym strzałem wizjonera i pozostałych wrogów.

226

Kiedy zlikwidowałeś Aleksisa, Wenjie i Egora, opuść posiadłość i podążaj za wskaźnikiem misji, który doprowadzi cię do budynku RAK, gdzie znajduje się rakietoplan. Otwierając kolejne drzwi, Colt automatycznie wypowie hasła, które poznałeś w misji Cisza radiowa. Wsiądź do rakietoplanu, a Colt przeniesie się do miejsca, gdzie dojdzie do zakończenia historii.

Następnie: Deathloop - wszystkie zakończenia

Spis treści: Deathloop - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Deathloop - Cisza radiowa

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Marcin Dolata

Marcin Dolata

Senior Guide Writer

Marcin zajmuje się w Eurogamer.pl tworzeniem poradników. Pierwsze gry uruchamiał spod DOS-a na monochromatycznym monitorze. Świetnie bawi się grając zarówno na PC, jak i konsoli.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami