Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Deathloop - Cisza radiowa

Trop związany z Julianną.

Deathloop - Tropy wizjonerów: Cisza radiowa Trop związany z Julianną.

Na tej stronie opiszemy zadanie związane z Julianną w grze Deathloop, którego celem będzie odnalezienie drogi prowadzącej do najważniejszych z wizjonerów.

Zadanie Cisza radiowa będzie dostępne po ukończeniu misji Czego chcą Wenjie.


Ten trop wizjonerów składa się z następujących etapów:


Rozejrzeć się w stacji zasilania; Włączyć to

Udaj się o poranku do Kompleksu, co centrum kontroli pętli (zaprowadzi cię tam znacznik misji). Dostań się do stacji zasilania (1).

Podejdź do biurka i zapoznaj się z dokumentem: Wytłuszczona dyrektywa (2). Poszczególne dźwignie (3) otwierają cztery bunkry, w czterech różnych dzielnicach. Jednak, aby można było użyć dźwigni, to najpierw uruchomić dwa generatory, które znajdują się kilka poziomów niżej.

Zejdź po schodach. Poniżej zobaczysz dwa generatory (4), które należy uruchomić. Aby to zrobić musisz odnaleźć i naładować dwie baterie.

Pierwszą baterię (5) znajdziesz już na klatce schodowej - leży na krześle. Zabierz ją dopiero, gdy pozbędziesz się wrogów w pomieszczeniu z generatorami.

Stacja ładowania baterii znajduje się w pomieszczeniu za niebieskimi drzwiami (6).

Natomiast za tym pomieszczeniem znajduje się sala, w której - w bocznym pokoju - znajdziesz drugą baterię (7).

Kiedy naładujesz baterie, umieść je w gnieździe baterii (8) w obu generatorach i naciśnij czerwony przycisk.

Wróć do stacji zasilania. Teraz możesz przesunąć pierwszą dźwignię z lewej stroni (9), co otworzy pierwszą stację - Tidevarv.


Przeszukać stację Tidevarv

Wejdź po schodach na górę i otwórz za pomocą dźwigni drzwi z napisem HZN (10).

Korytarzami dotrzesz do pomieszczenia, gdzie na konsoli odnajdziesz dokument (11).

Opuść teren Kompleksu.


Przeszukać archiwum

Udaj się do Updaam popołudniu.

Dotrzyj do budynku archiwum (12). Aby się tam dostać, przejdź po dachach domów i zeskocz na ziemię przed budynkiem. Przejdź pod bramą (13), a potem po schodach wejdź na ostatnie piętro, gdzie znajduje się biuro archiwum Aeonu.

Na regale zobaczysz wysunięty dokument (14), z którym się zapoznaj. Poznasz hasło do tajemniczego miejsca o nazwie RAK.


Sprawdzić RAK-a

Opuść budynek archiwum. Po prawej stronie zobaczysz zejście do RAK-a (15). Otworzysz drzwi za pomocą poznanego wcześniej hasła.

Wewnątrz znajdziesz kolejne drzwi, do którym przyczepiona jest notatka (16) z hasłem do głównego panelu.

Ze zdobytą wiedzą możesz przejść do kolejnego etapu i opuścić dzielnicę.


Przekierować zasilanie

Udaj się rankiem do Kompleksu. Znowu wejdź do centrum kontroli pętli i zejdź do podziemi, by - w stacji zasilania - za pomocą trzech pokręteł (17) ustawić odpowiednie hasło, czyli te, które poznałeś w RAK-u. Jeśli nie pamiętasz, zajrzyj do informacji o zadaniu.

Kiedy ustawisz odpowiednie hasło, pozostałe trzy dźwignie (18) staną się dostępne. Użycie ich sprawi, że otworzysz drzwi HZN w dzielnicy Upddam, Skała Fristad lub Zatoka Karla.

Jednak, aby ich użyć musisz ponownie odszukać dwóch baterii, naładować je i uruchomić generatory, czyli musisz powtórzyć czynności z etapu Włączyć to.

Kiedy włączysz generatory, przesuń albo drugą, albo trzecią, albo czwartą od lewej dźwignię, aby otworzyć drzwi HZN w odpowiadającej dźwigni lokalizacji.

Pod dźwignią zobaczysz mapę dzielnicy (17) oraz zdjęcia (18) miejsca, gdzie znajdują się drzwi HZN.

Udaj się teraz do dzielnicy, w której otworzyłeś drzwi HZN. Pamiętaj, że musisz to zrobić, zanim zakończy się dzień. Sugerujemy użycie dźwigni po kolei, zaczynając od lewej strony.


Przeszukać stację Yasen (Updaam; druga dźwignia od lewej)

Stacja Yasen (19) znajduje się obok mostu prowadzącego do posiadłości Charliego.

Wewnątrz, na najwyższym piętrze, odnajdziesz na biurku dokument (20) zawierający hasło.


Przeszukać stację Sova (Skała Fristad; trzecia dźwignia od lewej)

Po zakończeniu dnia, udaj się rankiem do stacji zasilania, uruchom ponownie generatory, ustaw hasło na pokrętle i przesuń trzecią dźwignię od lewej, by otworzyć drzwi HZN znajdujące się Skale Fristad.

Do Skały Fristad udaj się w południe lub popołudniu tego samego dnia.

Stacja Sova (21) znajduje się obok tylnego wejścia do twierdzy Fii.

Dokument z hasłem (22) leży na biurku.


Przeszukaj stację Akkar (Zatoka Karla)

Ponownie wykonaj niezbędne czynności związane z uruchomieniem generatorów i przesunięciem dźwigni (tym razem czwartej od lewej) o poranku w Kompleksie.

Następnie udaj się do Zatoki Karla popołudniu lub wieczorem.

Wejście do stacji Akkar (23) znajduje się nad brzegiem morza.

m

Dokument z hasłem (24) leży na ziemi, pod gruzami.


Otworzyć RAK-a

Kiedy odwiedziłeś wszystkie stacje, udaj się do Updaam o dowolnej porze dnia. Drogę do RAK-a już znasz. Najpierw otwórz pierwsze drzwi, a przy kolejnych Colt użyje trzech haseł poznanych z dokumentów w stacji Yasen, Sova, Akkar.

Zadanie zakończy się, gdy Colt podejdzie do rakietoplanu.

Spis treści: Deathloop - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Deathloop - Tropy wizjonerów: Czego chcą Wenjie; jak zanieść cherlaka do 2-BIT-a

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Deathloop

PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X/S, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Marcin Dolata

Marcin Dolata

Guide Editor

Marcin jest koordynatorem działu poradników.
Komentarze