Deathloop - Cisza radiowa

Trop związany z Julianną.

Na tej stronie opiszemy zadanie związane z Julianną w grze Deathloop, którego celem będzie odnalezienie drogi prowadzącej do najważniejszych z wizjonerów.

Zadanie Cisza radiowa będzie dostępne po ukończeniu misji Czego chcą Wenjie.

Ten trop wizjonerów składa się z następujących etapów:

Rozejrzeć się w stacji zasilania; Włączyć to

197

Udaj się o poranku do Kompleksu, co centrum kontroli pętli (zaprowadzi cię tam znacznik misji). Dostań się do stacji zasilania (1).

198

Podejdź do biurka i zapoznaj się z dokumentem: Wytłuszczona dyrektywa (2). Poszczególne dźwignie (3) otwierają cztery bunkry, w czterech różnych dzielnicach. Jednak, aby można było użyć dźwigni, to najpierw uruchomić dwa generatory, które znajdują się kilka poziomów niżej.

199

Zejdź po schodach. Poniżej zobaczysz dwa generatory (4), które należy uruchomić. Aby to zrobić musisz odnaleźć i naładować dwie baterie.

200

Pierwszą baterię (5) znajdziesz już na klatce schodowej - leży na krześle. Zabierz ją dopiero, gdy pozbędziesz się wrogów w pomieszczeniu z generatorami.

201

Stacja ładowania baterii znajduje się w pomieszczeniu za niebieskimi drzwiami (6).

202

Natomiast za tym pomieszczeniem znajduje się sala, w której - w bocznym pokoju - znajdziesz drugą baterię (7).

203

Kiedy naładujesz baterie, umieść je w gnieździe baterii (8) w obu generatorach i naciśnij czerwony przycisk.

204

Wróć do stacji zasilania. Teraz możesz przesunąć pierwszą dźwignię z lewej stroni (9), co otworzy pierwszą stację - Tidevarv.

Przeszukać stację Tidevarv

205

Wejdź po schodach na górę i otwórz za pomocą dźwigni drzwi z napisem HZN (10).

206

Korytarzami dotrzesz do pomieszczenia, gdzie na konsoli odnajdziesz dokument (11).

Opuść teren Kompleksu.

Przeszukać archiwum

Udaj się do Updaam popołudniu.

207

Dotrzyj do budynku archiwum (12). Aby się tam dostać, przejdź po dachach domów i zeskocz na ziemię przed budynkiem. Przejdź pod bramą (13), a potem po schodach wejdź na ostatnie piętro, gdzie znajduje się biuro archiwum Aeonu.

208

Na regale zobaczysz wysunięty dokument (14), z którym się zapoznaj. Poznasz hasło do tajemniczego miejsca o nazwie RAK.

Sprawdzić RAK-a

209

Opuść budynek archiwum. Po prawej stronie zobaczysz zejście do RAK-a (15). Otworzysz drzwi za pomocą poznanego wcześniej hasła.

210

Wewnątrz znajdziesz kolejne drzwi, do którym przyczepiona jest notatka (16) z hasłem do głównego panelu.

Ze zdobytą wiedzą możesz przejść do kolejnego etapu i opuścić dzielnicę.

Przekierować zasilanie

211

Udaj się rankiem do Kompleksu. Znowu wejdź do centrum kontroli pętli i zejdź do podziemi, by - w stacji zasilania - za pomocą trzech pokręteł (17) ustawić odpowiednie hasło, czyli te, które poznałeś w RAK-u. Jeśli nie pamiętasz, zajrzyj do informacji o zadaniu.

Kiedy ustawisz odpowiednie hasło, pozostałe trzy dźwignie (18) staną się dostępne. Użycie ich sprawi, że otworzysz drzwi HZN w dzielnicy Upddam, Skała Fristad lub Zatoka Karla.

Jednak, aby ich użyć musisz ponownie odszukać dwóch baterii, naładować je i uruchomić generatory, czyli musisz powtórzyć czynności z etapu Włączyć to.

Kiedy włączysz generatory, przesuń albo drugą, albo trzecią, albo czwartą od lewej dźwignię, aby otworzyć drzwi HZN w odpowiadającej dźwigni lokalizacji.

212

Pod dźwignią zobaczysz mapę dzielnicy (17) oraz zdjęcia (18) miejsca, gdzie znajdują się drzwi HZN.

Udaj się teraz do dzielnicy, w której otworzyłeś drzwi HZN. Pamiętaj, że musisz to zrobić, zanim zakończy się dzień. Sugerujemy użycie dźwigni po kolei, zaczynając od lewej strony.

Przeszukać stację Yasen (Updaam; druga dźwignia od lewej)

213

Stacja Yasen (19) znajduje się obok mostu prowadzącego do posiadłości Charliego.

214

Wewnątrz, na najwyższym piętrze, odnajdziesz na biurku dokument (20) zawierający hasło.

Przeszukać stację Sova (Skała Fristad; trzecia dźwignia od lewej)

Po zakończeniu dnia, udaj się rankiem do stacji zasilania, uruchom ponownie generatory, ustaw hasło na pokrętle i przesuń trzecią dźwignię od lewej, by otworzyć drzwi HZN znajdujące się Skale Fristad.

Do Skały Fristad udaj się w południe lub popołudniu tego samego dnia.

215

Stacja Sova (21) znajduje się obok tylnego wejścia do twierdzy Fii.

216

Dokument z hasłem (22) leży na biurku.

Przeszukaj stację Akkar (Zatoka Karla)

Ponownie wykonaj niezbędne czynności związane z uruchomieniem generatorów i przesunięciem dźwigni (tym razem czwartej od lewej) o poranku w Kompleksie.

Następnie udaj się do Zatoki Karla popołudniu lub wieczorem.

217

Wejście do stacji Akkar (23) znajduje się nad brzegiem morza.

218

Dokument z hasłem (24) leży na ziemi, pod gruzami.

Otworzyć RAK-a

Kiedy odwiedziłeś wszystkie stacje, udaj się do Updaam o dowolnej porze dnia. Drogę do RAK-a już znasz. Najpierw otwórz pierwsze drzwi, a przy kolejnych Colt użyje trzech haseł poznanych z dokumentów w stacji Yasen, Sova, Akkar.

219

Zadanie zakończy się, gdy Colt podejdzie do rakietoplanu.

Spis treści: Deathloop - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Deathloop - Tropy wizjonerów: Czego chcą Wenjie; jak zanieść cherlaka do 2-BIT-a

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Marcin Dolata

Marcin Dolata

Senior Guide Writer

Marcin zajmuje się w Eurogamer.pl tworzeniem poradników. Pierwsze gry uruchamiał spod DOS-a na monochromatycznym monitorze. Świetnie bawi się grając zarówno na PC, jak i konsoli.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami