Fortnite - karty medali: jak działają, kiedy reset

Dzienne, tygodniowe i postaci.

Karty medali to czasowe wyzwania w Fortnite, za realizację których otrzymujesz XP, dzięki czemu szybciej awansujesz na kolejne poziomy.

Karty wprowadzono w sezonie 8. rozdziału 2. i różnią się one od legendarnych zadań z sezonu 7.

Poniżej dowiesz się, jak działają nowe wyzwania oraz kiedy się resetują.

Na tej stronie:

Czym są karty medali

Karty medali grupują serie wyzwań w ramach trzech kategorii:

  • kart dziennych
  • kart tygodniowych
  • kart postaci
fortnite_punchcards_1

Pierwsze dwa rodzaje zazwyczaj są dość proste i wymagają zakończenia określonej liczby zadań, wydania złotych sztabek czy ukończenia meczu np. na co najmniej 10 miejscu.

Karty postaci są już bardziej rozbudowane i składają się z serii pięciu wyzwań. Niektóre zadania są proste, a inne dość skomplikowane.

fortnite_punchcards_2

Aby rozpocząć serię karty postaci, musisz tę postać najpierw znaleźć na mapie Fortnite, porozmawiać z nią i zaakceptować wyzwanie za pomocą koła dialogowego.

O ile karty tygodniowe i dzienne są ograniczone czasowo, nie dotyczy to kart postaci, więc możesz je wykonać, kiedy chcesz. Pamiętaj jednak, że nie możesz mieć więcej niż pięciu aktywnych serii jednocześnie.

fortnite_punchcards_3
Możesz mieć tylko 5 questów jednocześnie

Kiedy mając już 5 zadań spróbujesz wziąć kolejne, otrzymasz opcję zastąpienia jednego z poprzednich tym nowym.

Reset kart

Znamy czas resetu dziennych i tygodniowych kart medali.

fortnite_punchcards_reset_1

Oto szczegóły dla czasu w Polsce:

  • Nowe dzienne karty medali pojawiają się o 15:00
  • Nowe tygodniowe karty medali pojawiają się w poniedziałek o 15:00

Powodzenia w realizacji wyzwań sezonu!

Zobacz: Fortnite - sezon 8: poradnik i najlepsze porady