Deathloop - Popołudniowe igraszki: piktogramy

W poszukiwaniu kryjówki kochanków.

Na tej stronie przedstawiamy, jak wykonać trop wizjonerów Popołudniowe igraszki w Deathloop. Ta misja związana jest z Charliem i z Fią. Jej celem jest odkrycie sekretnego miejsca, gdzie spotykają się kochankowie. To w konsekwencji doprowadzi do sytuacji, dzięki której będziesz mógł/a zabić dwóch wizjonerów jednocześnie.

Zadanie Popołudniowe igraszki jest kontynuacją tropu Kosmiczny najeźdźca i będzie dostępne dopiero po ukończeniu tej misji.

Ten trop wizjonerów składa się z następujących etapów:

Przeszukać twierdzę Fii

Celem tego etapu jest poszukanie w twierdzy Fii dalszych poszlak, w tym wypadku piktogramów, które są kodem otwierającym sekretne przejście w kryjówce kochanków.

Na stronie: Deathloop - Tropy arsenału: gdzie znaleźć tabliczkę amoku opisujemy dokładnie, jak dotrzeć do budynku, w którym znajduje się Fia, jak zakraść się do wizjonerki i jak ją zlikwidować, nie wywołując alarmu.

Ważne, aby w tym miejscu zachowywać się cicho, gdyż - jeśli Fia dowie się o obecności Colta - uruchomi reaktor. Wówczas wybuchnie cała wyspa i rozpocznie się nowy dzień.

Kiedy zabijesz Fię, postaraj się wyeliminować pozostałych wrogów w twierdzy, ale w pierwszej kolejności skup się na wizjonerce (pamiętaj, że ona uruchamia reaktor). Mimo że pozbycie się wszystkich przeciwników nie jest konieczne, to o wiele łatwiej będzie ci przeszukiwać ten wielki budynek.

Znaleźć cztery piktogramy

Kiedy uporasz się z oponentami wewnątrz twierdzy, zacznij poszukiwania piktogramów, czyli obrazków z zielonymi i białymi malunkami na czerwonym tle. Znajdują się w różnych miejscach wewnątrz twierdzy i jest ich więcej niż cztery. Aby upewnić się, że dany obrazek jest tym, którego szukasz, podejdź do niego i aktywuj go. Wówczas Colt wyda odpowiedni komentarz i pojawi się stosowna informacja na ekranie.

Poniżej przedstawiamy lokalizację malowideł, jednakże nie sugeruj się samymi piktogramami, gdyż w przypadku twojej gry mogą inaczej wyglądać, a co więcej, za każdym razem znajdują się w innych miejscach, dlatego poniżej przedstawiamy listę pomieszczeń, w których znajdują się piktogramy. Podejdź do każdego i sprawdź, czy jeden z poniższych malunków pasuje do twojej rozgrywki.

163
  • pomieszczenie z reaktorem (piktogramu szukaj na ścianie za reaktorem);
162
  • szatnia;
164
  • garaż (niedaleko znajdują się dwie, duże bramy wyjściowe);
165
166
  • dwa piktogramy (jeden na ścianie, drugi na podłodzie) w tylnym wejściu do budynku (tam, gdzie przed wejściem stoi wieżyczka);
167
  • niewielkie, zakratowane pomieszczenie (aby tam wejść, zniszcz lasery przy suficie bronią palną i przeskocz);
168
  • szyb windy;
169
  • kanał samochodowy (znajduje w garażu).
170
  • warsztat (niedaleko znajduje się okratowane pomieszczenie).

Kiedy odnajdziesz cztery piktogramy, opuść twierdzę i wyjdź z mapy.

Wróć do maszyny; Zrobić zwiad w kryjówce

Udaj się popołudniu do Skały Fristad. Odnajdź ponownie kryjówkę kochanków na wybrzeżu. Jeśli zapomniałeś, gdzie jest położona, zerknij na mapę na stronie: Deathloop - Tropy wizjonerów: Kosmiczny najeźdźca.

Podejdź do konsoli. Aby otworzyć tajne przejście, musisz ułożyć na ekranach piktogramy w odpowiedniej kolejności.

171

Kolejność piktogramów odnajdziesz na ekranie Tropów wizjonerów (pierwszy piktogram, drugi piktogram itd.). Teraz zapamiętaj pierwszy symbol i spójrz na niebieski schemat (1). Odnajdź odpowiedni znak na schemacie i zwróć uwagę na liczbę, która jest z nim związana. Tę liczbę przyporządkuj do odpowiedniego przycisku (2). Naciśnij ten przycisk, a pierwszy piktogram pojawi się na pierwszym ekranie (3) z lewej strony.

Analogicznie postąp z kolejnymi piktogramami/przyciskami. Jeśli odgadniesz poprawną kombinację, otworzą się drzwi (4).

172

Nie sugeruj się piktogramami na powyższym obrazku, gdyż prawdopodobnie nie będzie pasował on do twojej rozgrywki. Kody, obrazki i pozostałe zmienne w grze są inne dla każdego gracza.

Następnie przejdź przez drzwi (4) do stacji pomp i zeskocz na najniższe piętro. Kiedy wejdziesz do wysokiego pomieszczenia, zadanie zakończy się.

W ten sposób doprowadziłeś do wydarzenia, podczas którego nakryjesz Fię i Charliego w ich kryjówce i będziesz mógł/a ich zabić jednocześnie. Warto w tej sytuacji użyć mocy splotu na wizjonerach (wówczas jednym strzałem zlikwidujesz obu).

Możesz też uruchomić na górze dźwignię, która zaleje pomieszczenie i w ten sposób także doprowadzisz do śmierci kochanków. Pamiętaj jednak, aby wcześniej odnaleźć drogę do wyjścia ze stacji pomp i szybko uciec z tego miejsca, gdy woda będzie się wlewała do środka, bo również i ty zginiesz.

Następnie: Deathloop - Tropy wizjonerów: Ballada o Franku Gadule; jak dostać się do klubu

Spis treści: Deathloop - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Deathloop - Tropy wizjonerów: Kosmiczny najeźdźca

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Marcin Dolata

Marcin Dolata

Senior Guide Writer

Marcin zajmuje się w Eurogamer.pl tworzeniem poradników. Pierwsze gry uruchamiał spod DOS-a na monochromatycznym monitorze. Świetnie bawi się grając zarówno na PC, jak i konsoli.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami