Aktualizacja Cyberpunk 2077 poprawia działanie gry na konsolach

Wynika z pierwszych testów graczy.

Przeprowadzane przez graczy testy wskazują, że wczorajsza aktualizacja Cyberpunk 2077 poprawia działanie gry na konsolach.

Youtuber Cycu1 opublikował materiał, w którym sprawdza wydajność polskiej gry na bazowym modelu PS4. Z nagrania wynika, że produkcja przez większość czasu utrzymuje stabilny poziom od 29 do 30 klatek na sekundę.

Wspomniany rezultat gra osiąga także w trakcie walki, choć niekiedy liczba FPS potrafi obniżyć się do 26 FPS. Nadal występują spadki nawet do 22 lub 23 klatek na sekundę, ale są one bardzo sporadyczne.

Własne testy przeprowadził też kanał ElAnalistaDeBits - osobno dla konsol Sony i Microsoftu. Autor materiałów potwierdza, że Cyberpunk 2077 na PS4 utrzymuje dość stabilne 30 FPS, choć zdarzają się rzadkie i niewielkie spadki. Na modelu Pro wydajność cały czas jest jednolita.

Równie dobrze produkcja radzi sobie na PS5, gdzie funkcjonuje w stałych 60 klatkach na sekundę, aczkolwiek z nieznanych przyczyn płynność potrafi obniżyć się, gdy gra wyświetli kontekstowe podpowiedzi.

Gorzej jest na Xbox One, gdzie tytuł ma problemy z osiągnięciem 30 FPS. W bardziej obciążających sekwencjach działa jedynie w około 23 FPS, przy czym zdarzają się spadki nawet do 13 klatek. Inaczej jest na One X, na którym pozycja przez większość czasu utrzymuje 30 FPS.

W zasadzie bez spadków płynności obyło się na Xbox Series S oraz Xbox Series X w trybach jakościowym i wydajnościowym - w tym ostatnim Cyberpunk 2077 oferuje niemal stałe 60 klatek na sekundę.

Reklama

Skocz do komentarzy (6)

Autor

Piotr Bicki

Piotr Bicki

Senior News Writer  |  Pirlond

Piotrek zajmuje się głównie tekstami informacyjnymi. Miłośnik kilku popularnych serii gier oraz wielbiciel superbohaterów i fantastyki.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (6)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami