Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Twórcy God of War Ragnarok wyjaśniają, dlaczego Thor nie wygląda jak ten z filmów Marvela

"Chcieliśmy mocniej zgłębić mitologię".

Dyskusję wśród fanów wywołał wizerunek Thora z God of War Ragnarok - postać nie przypomina bowiem boga znanego na przykład z filmów Marvela. Twórcy gry wyjaśnili, dlaczego zdecydowali się przedstawić bohatera jako otyłego mężczyznę.

- Chcieliśmy jedynie, by był dużym chłopcem. Interpretacja Marvela to jedno, jest interesująca. My chcieliśmy nieco mocniej zgłębić mitologię - tłumaczy Eric Williams, reżyser projektu, w rozmowie z magazynem Game Informer. Dodaje, że z boskością wiąże się odpowiednia prezencja, do czego nie potrzeba jednak umięśnionego ciała.

Zobacz na YouTube

- [Osoby o większej posturze - red.] Od razu widać. Nie zawsze z powodu mięśni. Są jak ludzka ściana. W tym przypadku to boska ściana, dlatego to [wygląd] było tak ważne - mówi.

Deweloperowi wtóruje Cory Barlog, czyli dyrektor kreatywny w studiu Sony Santa Monica i reżyser poprzedniej części serii. Podkreśla, że nie trzeba wyróżniać się wyrzeźbioną figurą, by być „fantastycznym, potężnym i zastraszającym”.

Williams zaznacza zaś, że projektując Thora starano się uczynić postać nieco niedojrzałą. Twórcy chcieli, by zachowywał się niczym duże dziecko, które dysponując tak dużą mocą może robić co chce, nie musząc się rozwijać.

Read this next