Kałuże wracają na ulice Cyberpunk 2077 - wydano patch 1.31

Powinny być też ładniejsze.

  • Cyberpunk 2077 otrzymał aktualizację 1.31
  • Łatka zajmuje się głównie problemem z deszczową pogodą
  • Mokre powierzchnie mają wyglądać jeszcze ładniej

Jednym z problemów wprowadzonych w aktualizacji 1.3 do Cyberpunk 2077 były kłopoty z wyglądem Night City po deszczu. Teraz deweloperzy wydali kolejną łatkę, która eliminuje błędy.

Gracze narzekali, że deszczowa pogoda pojawia się w tytule rzadziej, a jeśli już pada, to powierzchnie - poprzednio odpowiednio „moczone” - są teraz raczej matowe czy satynowe. Coś było nie tak.

1
Tak było (i znowu jest)

„Naprawiono błąd, przez który drogi po opadach deszczu nie wyglądały na mokre, co było wynikiem trwających prac nad systemem mokrych nawierzchni” - czytamy na liście zmian i poprawek.

Co więcej, „w 1.31 mokre powierzchnie powinny wyglądać bardziej szczegółowo niż przed wystąpieniem problemu” - dodaje CD Projekt.

Jest też szereg innych, mniejszych zmian. Na PlayStation zajęto się „optymalizacją pamięci kart graficznych” - mowa zapewne o układzie GPU. Dostosowano też szybkość, z jaką wrogowie wykrywają skradanie się w zależności od poziomu trudności gry.

Reklama

Skocz do komentarzy (5)

Autor

Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

Autor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (5)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami