Hideo Kojima nie zagra w Deathloop, bo obawia się mdłości

Projektant ma problem z grami FPP.

Hideo Kojima - znany japoński producent, odpowiedzialny za Death Stranding czy serię Metal Gear Solid - wyraził zainteresowanie nową grą Arkane Studios. Zaznaczył jednak, że prawdopodobnie nie będzie mógł jej przetestować, ponieważ ma problemy z grami z perspektywą FPP.

„Deathloop to gra o pętli czasu z interesującą mechaniką. Chciałbym w nią zagrać, ale to FPS i prawdopodobnie dostanę mdłości” - napisał deweloper na Twitterze.

Kojima nie jest oczywiście odosobniony. Niektórzy gracze komentują, że z podobnych przyczyn także nie zagrają w Deathloop. Inni polecają różne rozwiązania - na przykład specjalne opaski akupresurowe przeciw mdłościom.

Podobne głosy pojawiają się przy większych premierach gier FPP, które nie są typowymi strzelankami - wielu użytkowników prosiło na przykład deweloperów z CD Projekt Red o wprowadzenie kamery TPP.

Zobacz: Deathloop - Poradnik, Solucja

Deathloop pozwala zwiększyć pole widzenia, lecz może to być niewystarczające rozwiązanie dla graczy, którzy borykają się z problemami podczas obserwowania akcji z oczu postaci.

Reklama

Skocz do komentarzy (8)

Autor

Mateusz Zdanowicz

Mateusz Zdanowicz

Senior Editor  |  matzdanowicz

Człowiek orkiestra i miłośnik gier niezależnych. Mateusz zajmuje się przygotowywaniem recenzji, artykułów oraz poradników. Wspiera również dział informacyjny.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (8)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami