Deathloop - Ballada o Franku Gadule: klub, ClassPass

Wieloetapowe zadanie z wybuchowym finałem.

Na tej stronie przedstawimy wszystkie etapy tropu Ballada o Franku Gadule w Deathloop, który umożliwi wyeliminowanie wizjonera. Podczas realizowania misji będziemy odwiedzać różne dzielnice o różnych porach dnia.

Aby zadanie pojawiło się na schemacie tropów wizjonerów, należy najpierw ukończyć trop Teoria chaosu, który związany jest z postacią Harriet.

Trop związany z Frankiem składa się z trzech kluczowych etapów:

Klub rockowy Franka (Skała Fristad)

Pierwszy etap tropu, związany z włamaniem się do klubu Franka, rozgrywa się w Skale Fristad o poranku. Dotrzyj do tego miejsca i wyeliminuj eternalistów przed głównym wejściem.

126

Aby wejść do środka, musisz skorzystać z automatu ClassPass (1). Wówczas stracisz swoje moce, dopóki ponownie nie użyjesz maszyny po wyjściu z klubu Franka. Możesz tym wejściem przejść do wnętrza budynku, ale my sugerujemy inną drogę.

127

Obejdź budynek, miń boczne wejście do klubu, wejdź po schodach i wdrap się po konstrukcji (2) na dach budowli. Uważaj na górze na licznych przeciwników.

128

Odnajdź wejście do klubu (3) i użyj automatu ClassPass.

Zejdź po schodach i idź w kierunku znacznika misji. Po drodze po cichu eliminuj wrogów.

129
130

Dotrzesz do pomieszczenia (4), w którym ukrywa się Frank. Aby je otworzyć, musisz zhakować żółte drzwi (5). Po lewej stronie znajduje się - za kwiatem - antena (6). Użyj na niej hakofalówki, aby otworzyć żółte drzwi (5).

131

Rozwal Franka, który ukrywa się w studiu. Kiedy się go pozbędziesz, wejdź do środka i odtwórz nagranie (7) (Fajerwerkowa gadka).

132

Obok studia znajdują się schody prowadzące do apartamentu Franka, gdzie odnajdziesz komputer (8). Przejrzyj wszystkie wiadomości, a także użyj automatu ClassPass. Dzięki temu już teraz pozbędziesz się zabezpieczenia i będziesz mógł/a ponownie korzystać ze swoich mocy.

Opuść budynek, a następnie udaj się do tuneli, aby zakończyć wizytę w Skali Fristad.

Warsztat Otta (Updaam)

Kolejnym etapem zadania jest wizyta w zakładzie Otta w Updaam. Możesz pojawić się w tej dzielnicy w południe, popołudniu lub wieczorem.

133

Kiedy dotrzesz do warsztatu Otta, okaże się, że wybuchł pożar. Z oddali przyjrzyj się budynkowi i poczekaj, aż na ekranie pojawi się wskazówka (9).

Musisz zapobiec pożarowi. Aby tego dokonać, wróć do Updaam o poranku, więc po zakończeniu dnia.

Przed wejściem do warsztatu nie będzie eternalistów, więc wejdź do środka. Zbadaj urządzenie (10). Musisz doprowadzić do jego unieruchomienia, co w konsekwencji spowoduje, że później nie wybuchnie pożar w warsztacie.

134

Aby tego dokonać, należy odłączyć zasilanie. Musisz odnaleźć pięć stacji zasilania i je zniszczyć. Najlepiej zrobić to maczetą, gdyż wówczas nie narobisz hałasu, ale otrzymasz obrażenia. Upewnij się więc, że posiadasz dużo zdrowia, zanim zaczniesz niszczyć jednostki zasilania.

135

Pierwsza stacja (11) znajduje się tuż obok urządzenia. Druga umiejscowiona jest obok warsztatu (na tarasie). Kolejne mieszczą się w innych częściach dzielnicy. Do nich doprowadzą cię kable (12), które biegną po ziemi. Podążaj za nimi, a odnajdziesz pozostałe jednostki zasilania.

136

Kiedy zniszczysz wszystkie pięć stacji, opuść dzielnicę. Wróć do warsztatu Otta w Updaam w południe, popołudniu lub wieczorem tego samego dnia. Przeczytaj wiadomości w komputerze (13), a poznasz kod do kontenera. Po tej czynności opuść dzielnicę.

Kontener (Zatoka Karla)

Znając kod, udaj się do Zatoki Karla rankiem lub po popołudniu.

137

Kontener (14) znajduje się przy hangarze nr 2, niedaleko brzegu. Otworzysz go za pomocą zdobytego kodu.

138

Wewnątrz znajduje się wyrzutnia fajerwerków (15). Skorzystaj z walizki, by wykonać sabotaż na Franku. Użyj frazy: Zablokuj klapki przeciwdeszczowe, a zadanie zakończy się. Wizjoner zginie wieczorem podczas odpalania fajerwerków (stosowny komunikat pojawi się na ekranie niezależnie, w jakiej dzielnicy będziesz przebywał).

Spis treści: Deathloop - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Deathloop - Tropy wizjonerów: Teoria chaosu; gdzie znaleźć i jak zlikwidować Harriet

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Marcin Dolata

Marcin Dolata

Senior Guide Writer

Marcin zajmuje się w Eurogamer.pl tworzeniem poradników. Pierwsze gry uruchamiał spod DOS-a na monochromatycznym monitorze. Świetnie bawi się grając zarówno na PC, jak i konsoli.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami