Deathloop - tabliczka splotu, łączenie przeciwników

Jak dotrzeć do Herriet, która posiada tabliczkę splotu.

Na tej stronie wyjaśniamy jak i gdzie odnaleźć tabliczkę splotu w Deathloop. Użycie tabliczek umożliwia wykorzystanie specjalnych mocy, dzięki którym główny bohater zyska przewagę nad przeciwnikami.

  • Tabliczka splotu - pozwala łączyć przeciwników w więzi, dzięki czemu możemy jednocześnie likwidować kilka celów
  • Lokacja: Zatoka Karla
  • Pora dnia: poranek
  • Wizjoner: Harriet

Aby zdobyć tabliczkę splotu, udaj się do Zatoki Karla o poranku.

076

Po wyjściu z tuneli, skręć w lewo. Kiedy dojdziesz do drogi, zlikwiduj przeciwnika (1), który zajęty jest malowaniem sprayem napisu. Następnie idź prosto w stronę budynku (2) i skręć w prawo przed drzwiami.

077

Wejdź na skały (3).

078

Po prawej stronie zobaczysz dom. Na dachu zazwyczaj siedzi przeciwnik (4), choć czasami wstaje i przechadza się, więc uważaj na niego. Weź rozpęd z platformy i wskocz na dach, spadając na metalową konstrukcję (5). Jeśli posiadasz moc przeskoku, użyj jej zamiast skakać. Następnie zlikwiduj wroga na dachu.

079

Następnie zeskocz na ziemię i przetnij drogę, na której - po prawej stronie - zobaczysz dwóch nieprzyjaciół. Poczekaj i omiń ich, gdy nie będą szli w twoją stronę. Wejdź na wzniesienie (6).

080

Przed sobą zobaczysz pierwszy hangar (7) (Harriet znajduje się w drugim). Uważaj na przeciwników w pobliżu i idź wzdłuż ściany pierwszego hangaru (8).

081

Ostrożnie wejdź po schodach, zbliży się bowiem przeciwnik (9), który usiądzie na krawędzi. Wówczas go wyeliminuj. Podejdź bliżej wieżyczki (10) i zhakuj ją, aby zlikwidowała kolejnego wroga (11).

082

Następnie podejdź do krawędzi, przy której (niedaleko) znajduje się wrak samolotu (12). Kiedy przeciwnik (13) obróci się, zeskocz niżej, a potem zeskocz na brzeg (14) - tam, gdzie znajdują się dwie zardzewiały rury.

083

Obróć się w stronę hangaru i wejdź do tunelu (15), którym dotrzesz do niebieskich drzwi zamkniętych na zamek elektroniczny (16). Wyjdź z kanału, kiedy upewnisz się, że w pobliżu nie ma nikogo.

084

Podczas pierwszego podejścia nie będziesz znał/a kodu do drzwi, więc musisz najpierw go zdobyć. Wyjdź ostrożnie z kanału i po schodach wejdź na górę, omijając lub zabijając przeciwników. Górnym przejściem dotrzesz do hangaru 2.

139

Na środku hangaru znajduje się wrak (17A). Przejdź po nim, by dostać się na drugą stronę.

085

Dokument zawierający szyfr leży na skrzyni (17B), na najwyższej platformie. Możesz teraz wrócić do drzwi (16), aby je otworzyć. Jeśli jednak wywołałeś alarm, zapewne na najniższej części hangaru pojawi się zielony, trujący gaz, co uniemożliwi skorzystanie tunelu łączącego pierwszy z drugim hangarem. Co prawda, możesz na chwilę pozbyć się gazu, strzelając w niego, ale prawdopodobnie nie zdążysz wykonać poniższych czynności.

Poniżej opisujemy dotarcie do celu, kiedy nie zostałeś rozpoznany i działasz po cichu. Jeśli wywołałeś zamieszanie, przejdź na koniec strony (punkty: 25 i 26), gdzie opisujemy, jak dotrzeć do Harriet, jeśli dowiedziała się o twojej obecności.

086

W pomieszczeniu za drzwiami (16) znajduje się tunel, którym dotrzesz do hangaru nr 2. Kiedy wskoczysz do kanału, na pierwszym rozwidleniu, skręć w lewo(18).

087

Gdy wyskoczysz na zewnątrz, od razu ukryj się za ścianą (19), aby nikt nie zdążył cię zauważyć.

088

Następnie kieruj się w stronę wąskiego przejścia (20). Uważaj na przeciwników, którzy mogą cię dojrzeć. W razie problemów ukrywaj się za kolejnymi osłonami.

089
090

Kiedy dotrzesz do końca pomieszczenia, zobaczysz po prawej stronie stację leczącą. Omiń ją i idź wzdłuż ściany. Po prawej stronie stoją regały. Kiedy miniesz ostatni, skręć w prawo i ukryj się metalowymi obiektami (21). Gdy tam dotrzesz, spójrz w lewo, a zobaczysz koło zaworu (22).

Przekręć je i przytrzymaj przycisk przez kilka sekund, a następnie przejdź przez bramę. Wejdź po schodach.

091

Bardzo możliwe, że w kolejnym pomieszczeniu zobaczysz Harriet (23), która przemawia. Jeśli nie będziesz jej w tym pokoju, zabij dwóch przeciwników i idź dalej. Wówczas na kolejnym piętrze spotkasz wizjonerkę.

Uwaga! Kiedy wejdziesz do części hangaru nr 2, w której ukrywa się Harriet, możesz także zrealizować inny trop - mianowicie Trop wizjonerów: Teoria chaosu związany z Harriet.

Postaraj się po kolei eliminować wrogów, zachodząc ich od tyłu. Możesz - jeśli już posiadasz - użyć mocy splotu, by za jednym razem zabić wszystkich oponentów.

Nie zapomnij zebrać z ciała Harriet rezyduum, tabliczki i cennych medalionów.

Jeżeli zostałeś wykryty lub po prostu preferujesz otwartą walkę, w hangarze nr 2 na dole pojawi się trujący gaz . Kiedy pozbędziesz się wszystkich wrogów, drzwi do części, w której przebywa Harriet, będą zamknięte. Co prawda, istnieje szansa, że któryś z przeciwników je otworzy, by cię zaatakować, ale nie zawsze może dojść do takiej sytuacji.

140

Aby dotrzeć do Harriet, rzuć granat do pomieszczenia za laserami (25), aby zniszczyć zabezpieczenia. Jeśli wrogowie będą w środku, również czeka ich niemiła niespodzianka. Następnie przejdź po wraku (26) na drugą stronę, a przedostaniesz się do prywatnej kwatery wizjonerki.

092

Najłatwiej opuścić do miejsce, przedostając się znowu do tunelu, którym dotarłeś z pierwszego hangaru do drugiego. W tym celu zeskocz z klatki schodowej, a trafisz do wąskiego przejścia (20), a stamtąd trafisz do kanału.

093

Uważaj na przeciwników po lewej stronie, kiedy pójdziesz w stronę wejścia do tuneli (24).

Następnie tunelami przedostaniesz się na brzeg. Na plaży spotkasz dwóch nieprzyjaciół. Kiedy się obrócą, przejdź obok nich i wdrap się na skały po prawej stronie. Znajdziesz się w miejscu, gdzie stoi zhakowana wcześniej przez ciebie wieżyczka (10). Opuść dzielnicę tą samą drogą, którą tu dotarłeś.

Następnie: Deathloop - Tropy arsenału: gdzie znajduje się tabliczka przeskoku

Spis treści: Deathloop - Poradnik, Solucja