Deathloop - oznaczanie i analizowanie wrogów: skupienie

Ikony nad głowami.

Oznaczanie i skupianie się na wrogach, a więc ich analiza, to jedna z podstawowych mechanik Deathloop. Pozwala nie tylko sprawnie się skradać, ale mieć lepszą świadomość sytuacyjną w walce.

Po oznaczeniu gra wyświetla ikony z różnymi symbolami i ikonami, które przekazują wiadomości o typie przeciwników.

Na tej stronie:

Oznaczanie, ikony nad wrogami

Aby oznaczyć wroga, spójrz na niego, a następnie naciśnij:

  • T na PC
  • Strzałkę w dół na padach

Gra umieści nad tym wrogiem ikonę, która pozostanie nad nim aż do czasu jego śmierci. Znacznik jest widoczny nawet przez ściany.

deathloop_oznaczanie_1

Symbol broni w centrum ikony informuje nas o typie broni, którego używają przeciwnicy. Może to być np. strzelba (1), broń do walki wręcz (2), broń krótka (3) czy snajperska (4).

deathloop_oznaczanie_2

Ikony broni nad głowami wrogów mają też swoje kolory. Choć gra nie tłumaczy, co to dokładnie oznacza, podejrzewamy, że chodzi o moc przenoszonej przez przeciwnika broni:

  • kolor szary - broń słaba
  • kolor żółty - broń dobra
  • kolor czerwony - broń bardzo dobra
deathloop_oznaczanie_3

Skupienie

Skupienie to mechanika, która pozwala analizować wrogów i pozyskać więcej informacji o ich tendencjach bojowych, poziomie zaalarmowania czy rodzaju łupów, jakie mogą przenosić.

Aby skorzystać ze skupienia, spójrz na wroga i użyj tego samego przycisku, ale przytrzymaj go:

  • T na PC
  • Strzałka w dół na padach

Informacje (5) wyświetlą się w ramce obok wroga:

deathloop_oznaczanie_4

Z naszego doświadczenia wynika, że skupienie nie jest zbyt przydatne, bo szczegóły na temat wrogów często są nieprecyzyjne.

Następnie: Deathloop - czy można otworzyć mapę

Spis treści: Deathloop - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Deathloop - tabliczki, moce: zdobywanie, używanie, ulepszanie

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Przemysław Wańtuchowicz

Przemysław Wańtuchowicz

News & Content Editor  |  PrzemWan

Przemek nadzoruje nasz dział informacyjny oraz aktywnie wspiera inne sekcje serwisu. Jako dziecko marzył, by zawodowo rysować, żonglować lub grać na gitarze - dwie pierwsze czynności wychodzą mu całkiem nieźle.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami