Deathloop - Najdłuższy dzień (3): centrum kontroli pętli, jak naładować baterię

Udajemy się do Kompleksu, gdzie znajduje się centrum kontroli pętli.

Po tym jak opuściłeś dzielnicę Updaam, gdzie odwiedziłeś mieszkanie Colta, pora odwiedzić kolejną część wyspy. Tym razem przeniesiesz się do Kompleksu, gdzie znajduje się twój kolejny cel, czyli centrum kontroli pętli.

027

Opuść tunel lewym wyjściem i idź wzdłuż wody. Trzymaj się ścieżki (1) biegnącej między dwiema konstrukcjami. Postaraj się omijać wrogów i nie alarmować ich. W tej części dzielnicy nie ma ich zbyt wielu, więc bez problemu powinieneś dotrzeć do budynku, w którym znajduje się centrum kontroli pętli.

028

Poniżej zobaczysz przeciwników. Podejdź na skraj skały i zhakuj czujkę (2). Następnie pojedynczo spróbuj wyeliminować nieprzyjaciół. Użyj do tego Kołczaka, celując w głowę. Pamiętaj, aby przytrzymać przycisk strzału dłużej, by naładować pocisk. Jeśli zaalarmujesz oponentów, przełącz na broń palną i staw czoła wrogom.

029

Kiedy się ich pozbędziesz, wejdź do centrum kontroli pętli (3).

030

Następnie otwórz niebieskie drzwi (4) i skręć w prawo lub lewo. Wejdź po schodach. W tym pomieszczeniu znajduje się tylko dwóch przeciwników. Zlikwiduj ich po kolei, zachodząc ich od tyłu.

031

Podejdź do dźwigni (5) i użyj jej. Wyświetli się film, który w pewnym momencie wyłączy się, gdyż projektor nie będzie miał zasilania. Następnie podnieś rozładowaną baterię (6), która leży pod dźwignią.

032

Rozładowaną baterię umieść w - znajdującej się niedaleko - stacji ładującej (7) i poczekaj kilka sekund, aby się naładowała. Zielone diody poinformują cię, że akumulator jest naładowany. Następnie wyjmij go i włóż do gniazda baterii pod dźwignią (5). Ponownie użyj dźwigni i obejrzyj cały film. Dowiesz się o PZP, czyli tajnym protokole, który wyjaśni, jak można zniszczyć pętle.

Teraz możesz opuścić Kompleks. Wróć do tuneli tą samą drogą, którą tu dotarłeś. Po drodze nie powinieneś spotkać żadnego wroga, ale lepiej być czujnym.

Następnie: Deathloop - Najdłuższy dzień (4): gdzie znaleźć PZP, biuro ochrony Aeon

Spis treści: Deathloop - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Deathloop - Najdłuższy dzień (2): jak znaleźć mieszkanie Colta