Deathloop - Najdłuższy dzień (2): jak znaleźć mieszkanie Colta

Szukamy domu Colta w Updaam.

Po tym, jak zeskoczyłaś/eś z okna biblioteki, rozpoczęłaś/ąłeś nowy cykl w Deathloop. Znowu budzisz się na plaży, gdzie zaczął się nowy dzień.

015

Tak jak poprzednio, wejdź na wzgórze, zabierz broń i amunicję, otwórz drzwi i przejdź do kanału. Tym razem jednak nie wchodź do tunelu. Możesz w końcu otworzyć drzwi (1) zamknięte na kod. Kiedy bowiem podnosiłeś hakofalówkę, odnalazłeś szyfr na pocztówce.

016

Wpisz kod automatycznie, kiedy użyjesz zamka elektronicznego, przymocowanego do ściany obok drzwi. Idź dalej korytarzem, aż dotrzesz do szafki (2) z , której zabierzesz maczetę, granaty i medalion.

017

Idąc dalej, dotrzesz do drzwi, na których znajdziesz tabliczkę (3). Kiedy ją zabierzesz, zyskasz zdolność powtórki, która umożliwi ci powrót do życia, jeśli zginiesz. Możesz ją wykorzystać dwukrotnie podczas wizyty w danej dzielnicy. Trzeci zgon spowoduje zakończenie bieżącej pętli.

Kiedy podniesiesz tabliczkę, zakończy się pierwsza sekwencja dnia (świt - w tym wypadku) i przejdziesz do kolejnej, czyli poranka. Wyświetlą się ekrany podsumowania odkryć i zebranych tropów, a także wyboru wyposażenia. Czytaj uważnie samouczki, gdyż te ekrany będziesz zawsze widział po wyjściu z dzielnicy i zakończeniu kolejnej pory dnia.

018

Następnie pojawisz się w Updaam o poranku. Twoim celem jest odnalezienie mieszkania Colta. Pomarańczowy wskaźnik misji (4) wskaże ci drogę do celu, jednak nie możesz ślepo za nim podążać, gdyż w dzielnicy czają się wrogowie w różnych miejscach. Jeśli cię zobaczą, zaatakują cię. Oczywiście, że możesz z nimi stoczyć bój w otwartej walce, ale lepiej, przynajmniej na początku gry, prześlizgnąć się obok nich niezauważenie lub wyeliminować ich po cichu.

Do domu głównego bohatera, tak i do innych celów w grze, prowadzą różne drogi. My wskażemy jedną z nich.

019

Kiedy wyjdziesz z tuneli, skręć w lewo i wyjdź na zewnątrz. Gdy wyjdziesz na ulicę, po lewej stronie, zobaczysz plan dzielnicy Updaam (5). Podejdź do obiektu i zabierz mapę. Od teraz możesz z niej korzystać, przechodząc do zakładki Odkrycia.

020

Naprzeciwko planu dzielnicy znajdują się schody (6) prowadzące w dół. Zejdź po nich, a dotrzesz do grupki nieprzyjaciół. Możesz odwrócić ich uwagę, aby przemknąć obok nich niepostrzeżenie.

021

Chwyć butelkę (7), która leży w żółtej skrzyni, i rzuć nią za grupę przeciwników (8). Wówczas spojrzą się w stronę kraty, a ty będziesz mógł przejść niepostrzeżenie po schodach, by skręcić w lewo (9).

Wejdź na górę i idź prosto. Przejdź obok wrogów, którzy znajdują się po lewej stronie. Nie zapomnij, aby cały czas być w trybie skradania.

022

Przed sobą zobaczysz wiązki niebieskiego lasera (10). Jeśli podejdziesz za blisko, wówczas system rozpozna cię i zaatakuje. Dlatego najlepiej zhakować hakofalówką urządzenie z bezpiecznej odległości. Możesz też zignorować czujkę i wskoczyć po murach na taras (11), trzymając się lewej strony ściany.

023
024

Kiedy wskoczysz na taras (11), zobaczysz przed sobą otwarte okno (12), które prowadzi do mieszkania Colta. Wejdź do środka, eliminując najpierw dwóch przeciwników (13). Możesz zajść ich od tyłu i zlikwidować po cichu lub zastrzelić ich z broni palnej, choć ta druga opcja może zaalarmować innych wrogów, więc postaraj się zabić ich atakami skrytobójczymi.

025

Wejdź do mieszkania. Najpierw rozejrzyj się dokładnie, pozbieraj wszystkie wartościowe przedmioty i zapoznaj się z dokumentami zanim podejdziesz do biurka (14). Dopiero potem zabierz z biurka nową broń - Kołczak - która przyda się do cichego eliminowania nieprzyjaców. Pasującą do niej amunicją są gwoździe.

Następnie użyj komputera i zapoznaj się z korespondencją. Kiedy przeczytasz wszystkie wiadomości, zostaniesz zaatakowany. Szybko wyskocz przez okno, którym dostałeś się do mieszkania i pędź w stronę wyjścia z dzielnicy. Skorzystaj z tej samej drogi, którą tu dotarłeś. Pomarańczowy znacznik misji doprowadzi się do celu. Nawet jeśli spotkasz jakiś wrogów, omiń ich, przebiegając obok.

026

Wchodząc do tuneli, musisz najpierw otworzyć zamek elektroniczny (15), co nie będzie stanowiło dla ciebie problemu, gdyż użyjesz zapisanego hasła.

Kiedy otworzysz ostatnie drzwi, te prowadzące do wyjścia z dzielnicy, musisz potwierdzić, że na pewno chcesz opuścisz to miejsce (Tak, zwijam się stąd).

Następnie: Deathloop - Najdłuższy dzień (3): centrum kontroli pętli, jak naładować baterię

Spis treści: Deathloop - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Deathloop - Najdłuższy dzień (1): plaża, kanały, biblioteka

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Marcin Dolata

Marcin Dolata

Senior Guide Writer

Marcin zajmuje się w Eurogamer.pl tworzeniem poradników. Pierwsze gry uruchamiał spod DOS-a na monochromatycznym monitorze. Świetnie bawi się grając zarówno na PC, jak i konsoli.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami