Deathloop - jak zmienić broń

Wszystkie sposoby wymiany.

Na tej stronie dowiesz się, jak zmieniać broń w Deathloop - omawiamy tu wszystkie przypadki, których może dotyczyć to zagadnienie.

Zmianę można bowiem rozumieć na trzy sposoby: chwycenie innej broni z ekwipunku; zmiana wyposażenia, z którym zaczynamy misję, oraz zmiana jednej broni na inną podczas misji.

Na tej stronie:

Przełączanie się między broniami

Aby przełączać się między broniami w prawej dłoni, użyj następujących przycisków:

  • 2, 3, 4 lub kółko myszy na PC
  • trójkąt lub Y na padach

Możesz też otworzyć koło broni, wskazać pożądaną broń, a następnie puścić koło. Aby to zrobić, przytrzymaj i puść:

  • przycisk 5 na myszy na PC (choć nie każda mysz ma dodatkowe przyciski, jest to ustawienie domyślne)
  • trójkąt lub Y na padach

Aby wybrać maczetę, naciśnij:

  • 1 na PC
  • R1 / RB na padach

Jeżeli korzystasz z broni w dwóch rękach, zmień broń z lewej ręki, naciskając:

  • 5 na PC
  • strzałkę w prawo na padach

Zmiana broni przed misją

Aby zadecydować, z jakim zestawem broni rozpoczniesz misję, wybierz opcję Zestaw (1) w głównym menu.

deathloop_zmiana_broni_1

Następnie przypisz wybrane bronie do gniazd na bronie (2).

deathloop_zmiana_broni_2

Maczeta, granat i hakofalówka to wyposażenie stałe i nie można ich wymienić lub się ich pozbyć.

Wymiana broni na inną

Trzymając broń, możesz zamienić ją na inną, którą znajdziesz w świecie gry - oczywiście jeżeli wszystkie miejsca na bronie są już zajęte.

deathloop_zmiana_broni_3

Aby to zrobić, po prostu przytrzymaj F na PC lub kwadrat / X na padach.

Następnie: Deathloop - pętla, restart cyklu: co tracimy, a co zachowujemy

Spis treści: Deathloop - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Deathloop - gra online i offline, jak wyłączyć inwazję