Deathloop - hakofalówka, hakowanie

Jak wyłączać i hakować przedmioty.

Hakowanie to ważna część Deathloop, szczególnie jeśli chcesz wykorzystać niektóre systemy obronne wrogów przeciwko nim. Kiedy tylko zaczynasz grę i budzisz się na plaży po raz pierwszy, narzędzie do hakowania zdobywasz moment później.

Kiedy wejdziesz do bunkra i trafisz na zamknięte drzwi, podniesiesz ze stołu hakofalówkę (1).

hak1

Gdy Colt ma hakofalówkę w dłoni i celujesz w obiekt, który można zhakować - co symbolizuje biały okrąg (2) - wystarczy przytrzymać L1 na padzie lub środkowy przycisk myszy na PC. Hakowanie trwa zazwyczaj krótką chwilę.

Hakować można na przykład czujniki (3), które - jeśli nie są zhakowane - wykrywają twoją obecność i aktywują alarm.

hak2

Najważniejsze wydaje się jednak hakowanie wieżyczek (4). Sprawi to, że zaczną one atakować wrogów w zasięgu rażenia. To świetny sposób, by nawet po kryjomu zasiać zamęt w szeregach przeciwnika.

Hakowanie nie jest ograniczone żadnym zasobem czy liczbą użyć. Możesz też hakować przez szyby, o ile obiekt znajduje się w zasięgu widzenia bohatera.

Następnie: Deathloop - jak grać Julianną?

Spis treści: Deathloop - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Deathloop - dlaczego straciłem przedmioty