Diablo 2 - zamknięte skrzynie: klucz, otwieranie

Otwieranie zamkniętych skrzyń.

W trakcie zabawy w Diablo 2: Resurrected z pewnością trafisz na zamknięte skrzynie. By je otworzyć potrzebujesz klucza. Na tej stronie wyjaśniamy skąd go wziąć i jak poradzić sobie z tym problemem bez jego wykorzystania.

Na zamknięte skrzynie (1) i inne pojemniki natrafisz podczas eksploracji świata. Po wejściu w interakcję dowiesz się, że nie jesteś w stanie ich otworzyć bez klucza. Na szczęście gra nie wymaga posiadania konkretnego egzemplarza do danej skrzyni.

116_diablo_2_zamkniete_skrzynie_klucz_otwieranie

By otworzyć zamknięty pojemnik musisz po prostu zdobyć przedmiot o nazwie klucz (2), na przykład z pokonanego wroga. Możesz też wykorzystać do tego celu handlarzy takich jak Akara czy Lysander (3). Wśród sprzedawanych przez nich towarów jest nielimitowana ilość tego towaru.

117_diablo_2_zamkniete_skrzynie_klucz_otwieranie

Twoja postać może przenosić nawet dziesiątki kluczy, jednak w jednej grupie przedmiotów w plecaku może być ich maksymalnie 12. Do otwarcia każdej skrzynki zużywany jest pojedynczy klucz. Co ciekawe, grając jako Zabójczyni, nie musisz w ogóle ich przenosić - klasa ta posiada ukrytą zdolność, dzięki której może otwierać zamknięte skrzynie.

Poprzednio: Diablo 2 - mikstura wytrzymałości: bieganie bez limitu

Spis treści: Diablo 2 - Poradnik, Solucja

Następnie: Diablo 2 - więcej mikstur na pasku