Fortnite - miotacz promieni Kymery: jak znaleźć

Broń Obcych.

Miotacz promieni Kymery to jedna z nowych broni w 7. sezonie Fortnite. Jest związana z motywem przewodnim sezonu, czyli inwazją obcych.

Miotacz dołącza do gry wraz z innymi broniami: karabinem impulsowym, skanerem zwiadowczym i karabinem magnetycznym. Kymera jest zaś jednym ze skinów Karnetu Bojowego, który możesz personalizować za pomocą artefaktów Obcych.

Gdzie jest miotacz promieni

Broń Kymery możesz zdobyć poprzez pokonanie pilotów latających spodków UFO. Nasza strona z lokacjami UFO wyjaśnia dokładnie, gdzie je znaleźć, ale w skrócie, musisz udać się do lokacji z fioletowymi nazwami.

Jak możesz zobaczyć na poniższym materiale, eliminacja pilota spowodowała, że upuszcza on miotacz promieni.

Dla szybkiego zdobycia miotacza promieni rekomendujemy powyższy sposób, czyli podejście pod promień UFO, a następnie zestrzelenie pojazdu w powietrzu.

fortnite_ray_gun_location_1

Broń Kymery ma nieskończoną ilość amunicji, i choć nie zadaje dużych obrażeń obiektom i budynkom, zapewnia ciągły strumień obrażeń w starciu z wrogami.

fortnite_ray_gun_location_3

Być może w trakcie sezonu pojawią się kolejne sposoby na zdobycie miotacza promieni, ale aktualnie ten jest jedyny.