Diablo 2 - Laska Horadrimów: kostka, trzonek i głownia

Jak złożyć Laskę Horadrimów.

Laska Horadrimów to zadanie drugiego aktu w Diablo 2: Resurrected. Odblokujesz je automatycznie po ukończeniu poprzedniej misji, Siedlisko Radamenta. W trakcie tego zlecenia zwiedzisz wiele lokacji w poszukiwaniu kostki, trzonku i głowni, dzięki którym złożysz Laskę Horadrimów.

Na tej stronie:

Laska Horadrimów - jak odblokować zadanie

By odblokować to zadanie musisz zanieść Zwój Horadrimów (który zdobędziesz podczas misji Siedlisko Radamenta) do Caina (1) w Lut Gholein. Po krótkiej rozmowie otrzymasz kolejne wskazówki, a zadanie trafi do dziennika.

069_diablo_2_akt_drugi_laska_horadrimow_kostka

Sale Umarłych, Kostka Horadrimów

Twoim pierwszym celem będą Sale Umarłych. By tam dotrzeć opuść miasto przez bramę (2) by wejść na Skale Pustkowia. Przeszukaj dokładnie teren wzdłuż wszystkich krawędzi i przejdź na Suche Wzgórza (3).

070_diablo_2_akt_drugi_laska_horadrimow_kostka

Poszukaj tutejszego punktu nawigacyjnego (4), a następnie znajdź wejście do Sal Umarłych (5). Natrafisz tutaj na wrogów przypominających Radamenta, z którym walczyłeś w poprzednim zadaniu. Mogą oni zatruwać, a także wskrzeszać nieumarłych - zajmij się nimi w pierwszej kolejności.

071_diablo_2_akt_drugi_laska_horadrimow_kostka

Zejdź na trzeci poziom Sal Umarłych i odszukaj skrzynię (6) w jednym z korytarzy. Z jej wnętrza wypadnie Kostka Horadrimów, którą musisz zebrać.

072_diablo_2_akt_drugi_laska_horadrimow_kostka

Robacze Gniazdo, trzonek kostura

Wróć teraz na Suche Wzgórza i poszukaj przejścia na Daleką Oazę, gdzie znajdziesz kolejny punkt nawigacyjny. Natrafisz tutaj na nowych wrogów - Żuki śmierci (7). Po każdym trafieniu wyzwalają wiązki błyskawic, które potrafią dotkliwe ranić. Uważaj podczas walki z nimi. Twoim tutejszym celem jest Robacze Gniazdo (8).

073_diablo_2_akt_drugi_laska_horadrimow_kostka

Wejdź do środka i przebijaj się przez kolejne wąskie korytarze. Zejdź na drugi, a potem na trzeci poziom. W jednym z tuneli znajdziesz Zimnoczerwa Kopacza (9), olbrzymiego robala, którego musisz wyeliminować. Po walce otwórz skrzynię (10) i zbierz z niej Kostur Królów.

074_diablo_2_akt_drugi_laska_horadrimow_kostka

Świątynia Żmijoszponów, głownia laski

Wróć na Daleką Oazę i poszukaj wejścia do Zaginionego Miasta (11). Po przejściu przez nie ekran się przyciemni, a ty otrzymasz nowe zadanie (trzecie w kolejności). Udaj się do miasta i porozmawiaj z Drognanem by je zaktualizować, gdyż będziesz mógł wykonać je w kolejnej lokacji, w której poszukasz głowni laski.

075_diablo_2_akt_drugi_laska_horadrimow_kostka

Obejdź dookoła Zaginione Miasto i przejdź do kolejnej lokacji, Doliny Węży. Tutaj musisz znaleźć wejście do Świątyni Żmijoszponów (12). Uważaj w tej lokacji, gdyż znajduje się tu mnóstwo wrogów zadających duże obrażenia. Przebij się przez ten teren i wejdź na drugi poziom. Tutaj znajdziesz Ołtarz Zbrukanego Słońca (13) - wejdź z nim w interakcję by zaktualizować zadanie trzecie i zebrać trzonek do laski (Żmijowy Amulet).

076_diablo_2_akt_drugi_laska_horadrimow_kostka

Wróć teraz do miasta, otwórz ekwipunek i kliknij prawym przyciskiem na Kostkę Horadrimów (14). Umieść w nowo otwarte okno zdobyte przedtem Kostur Królów i Żmijowy Amulet (15), a następnie kliknij przycisk transmutacji (16).

077_diablo_2_akt_drugi_laska_horadrimow_kostka

W ten sposób stworzysz Kostur Horadrimów, który wykorzystasz w trakcie ostatniego zadania tego aktu. Zadanie to będzie wisieć w dzienniku jako aktywne do momentu dotarcia przez ciebie do grobowca Tal Rashy (w trakcie wspomnianego ostatniego zadania).

Poprzednio: Diablo 2 - Siedlisko Radamenta: kanały Lut Gholein