W oczekiwaniu na Diablo 2 Resurrected, fani nadal ulepszają oryginał

Wydano nową wersję moda Median XL.

Median XL to jedna z najpopularniejszych i najbardziej rozbudowanych modyfikacji Diablo 2. Blizzard kończy obecnie prace nad własnym remasterem - Resurrected - ale fani także nie próżnują. Opublikowali niedawno sporą aktualizację moda - Sigma 2.0.0.

Imponująca lista zmian i nowości obejmuje tysiące pozycji. Innowacji jest na tyle dużo, że twórcy zdecydowali się nawet na przygotowanie nowego zwiastuna:

Zmiany dotknęły niemal każdego elementu produkcji. Ponownie odświeżono interfejs i usprawniono grafikę, wprowadzając choćby obsługę współczesnych rozdzielczości (z 8K włącznie).

To jednak tylko wierzchołek góry lodowej, ponieważ są także całkiem nowe umiejętności, rozbudowany endgame dla zaawansowanych postaci, a nawet ulepszone potyczki z bossami.

Jeden z ważniejszych punktów wersji 2.0.0 to przeprojektowany Koszmar. „Jednym z problemów oryginalnej kampanii Diablo 2 jest poziom trudności Koszmar. Nie dzieje się tu nic specjalnie interesującego. W porównaniu z Normalnym trybem nie ma nic nowego, a najlepsze przedmioty nie są jeszcze dostępne” - wyjaśniają deweloperzy.

Jak tłumaczą, najchętniej w całości pozbyliby się tego poziomu, lecz na przeszkodzie stoją kwestie techniczne - mamy w końcu do czynienia z modem. Dlatego też wprowadzono między innymi nowe potwory do pokonania oraz przeprowadzono ogólne balansowanie wyzwania.

1
Spory ten ekwipunek

Zapożyczona z Diablo 3 mechanika Szczelin Nefalemów została rozbudowana o kolejne lokacje i zmiany w tych wprowadzonych wcześniej, są też nowe zadania do wykonania w Podziemiach.

„Patch 2.0 przynosi największe w historii Median zmiany w umiejętnościach” - czytamy dalej. Podniesiono maksymalny poziom talentów, wprowadzono także „ponad 100” nowych skilli, w zmodyfikowanych drzewkach (z ośmioma zakładkami - zamiast trzech).

Tymczasem Diablo 2: Resurrected debiutuje 23 września. Czy twórcy modów przeniosą się na nową wersję? Jest to raczej wątpliwe, ponieważ remaster usuwa między innymi wsparcie dla TCP/IP, co może utrudnić życie deweloperom.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

Autor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami