Cyberpunk 2077 nie otrzyma samodzielnej gry multiplayer

Ale może dostać elementy sieciowe.

CD Projekt powtórzył zapewnienia z marca: Cyberpunk 2077 nie otrzyma osobnej gry multiplayer, w stylu GTA Online. Takie sugestie padały w przeszłości, lecz założenia zweryfikowano po problematycznej premierze tytułu w ubiegłym roku.

„Nasze plany nie zakładają wydania osobnej gry multiplayerowej w uniwersum Cyberpunka w najbliższej przyszłości. Podtrzymujemy to, co mówiliśmy podczas aktualizacji strategii w marcu” - potwierdził prezes Adam Kiciński podczas czatu z inwestorami na Stockwatch.pl.

„Podstawą naszego biznesu jest produkcja gier RPG dla jednego gracza, natomiast zamierzamy wzbogacać nasze przyszłe produkcje elementami sieciowymi. Chcemy robić to rozsądnie, krok po kroku” - dodał.

W podobnym tonie Kiciński wypowiadał się właśnie podczas marcowej prezentacji nowej strategii rozwoju największego polskiego studia.

- Wcześniej mówiliśmy o tym, że naszą następną grą z segmentu AAA będzie sieciowa odsłona Cyberpunka, ale zdecydowaliśmy się zrewidować ten plan - wyjaśnił.

Choć prezes mówi o „przyszłych produkcjach”, takie podejście nie wyklucza jednak sieciowych „elementów” także w Cyberpunk 2077. Wydaje się, że prace nad taką zawartością już trwają, co sugerują informacje znalezione w plikach ostatniej aktualizacji.

Reklama

Skocz do komentarzy (1)

Autor

Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

Autor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (1)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami