Diablo 2 - Narzędzia pracy: Charsi, Kowal, Malleus Horadrimów

Zaklinanie przedmiotów do rangi rzadkiej.

Narzędzia pracy to piąte zadanie pierwszego aktu w Diablo 2: Resurrected. Podobnie jak poprzednia misja - Zapomniana wieża - nie jest to obowiązkowe zlecenie - nie musisz go kończyć, jednak potencjalna nagroda jest tego warta. Z tej strony dowiesz się jak je rozpocząć i wykonać.

Na tej stronie:

Narzędzia pracy - jak odblokować zadanie

Zadanie to możesz odblokować po ukończeniu trzeciej misji - W poszukiwaniu Caina. Gdy tylko dobiegnie ona końca, udaj się do Charsi (1) i z nią porozmawiaj. Powie ci o zaginionym narzędziu, Malleusie Horadrimów - jak się zapewne domyślasz jego odnalezienie to twoja kolejna misja.

047_diablo_2_zadanie_narzedzia_pracy_charsi_malleous_horadrimow

Koszary Klasztoru, Kowal

Udaj się na Czarne moczary - do tego samego miejsca, w którym znajduje się Zapomniana wieża. Obejdź teren dookoła i poszukaj przejścia do Wyżyny Tomoe (2). Podążaj cały czas na północny-wschód by dotrzeć do Klasztornej bramy (3), przez którą musisz przejść.

048_diablo_2_zadanie_narzedzia_pracy_charsi_malleous_horadrimow

Idź w głąb budynku by dotrzeć do Zewnętrznego Monastyru. Przeszukaj tę niewielką lokację w poszukiwaniu punktu nawigacyjnego (4), a następnie ponownie kieruj się na północny-wschód by wejść do Koszar.

049_diablo_2_zadanie_narzedzia_pracy_charsi_malleous_horadrimow

Przebijaj się przez kolejne grupy wrogów by dojść do dalszej pomieszczenia. Po pewnym czasie na mini-mapie dostrzeżesz ikonkę młota (5) - jest to miejsce, do którego musisz się udać. Tam czeka cię walka z Kowalem (6) - przeciwnik ten jest dość powolny, jednak zadaje olbrzymie obrażenia.

050_diablo_2_zadanie_narzedzia_pracy_charsi_malleous_horadrimow

Pokonaj Kowala, wejdź do pomieszczenia, z którego wybiegł i wejdź w interakcję z Malleusem Horadrimów (7). Podnieś upuszczony młot i wróć za pomocą miejskiego portalu do Charsi by zwrócić jej zgubę.

051_diablo_2_zadanie_narzedzia_pracy_charsi_malleous_horadrimow

Od tego momentu możesz porozmawiać z nią by jednorazowo zakląć dowolny przedmiot. Jedyny wymóg to by był on niemagiczny (biały) i nie posiadał gniazd. Po zaklęciu przedmiot stanie się rzadki (żółty). Wstrzymaj się z zaklinaniem do dalszej części zabawy - w kolejnych aktach znajdziesz dużo mocniejsze wersje wyposażona, które, po zaklęciu, zmienią się w bardzo użyteczny ekwipunek.

Poprzednio: Diablo 2 - Zapomniana Wieża: Hrabina