Diablo 2 - Cmentarz Sióstr: Krwawa Orlica

Zabicie upadłej Łotrzycy, odblokowanie najemnika.

Cmentarz Sióstr to drugie zadanie pierwszego aktu w Diablo 2: Resurrected, którego podejmiesz się zaraz po ukończeniu misji Siedlisko Zła. W ramach tej aktywności musisz udać się na tytułowy Cmentarz i wyeliminować upadłą Łotrzycę, Krwawą Orlicę.

Na tej stronie:

Cmentarz Sióstr - jak odblokować zadanie

Zadanie to możesz odblokować dopiero po ukończeniu Siedliska Zła. Następnie podejdź do Kashyi (1) i z nią porozmawiaj. Po krótkiej wymianie zdań dowiesz się, że musisz udać się na tytułowy cmentarz by wyeliminować znajdującą się tam Krwawą Orlicę.

028_diablo_2_zadanie_cmentarz_siostr_krwawa_orlica

Dotrzyj na Cmentarz, zabij Krwawą Orlicę

Wybiegnij z miasta, a następnie przebiegnij dookoła Krwawego Wrzosowiska by znaleźć przejście do Zimnej Równiny (2). Łatwo je zlokalizować po stojącej na środku łotrzycy, Flavii (3).

029_diablo_2_zadanie_cmentarz_siostr_krwawa_orlica

Zanim udasz się na cmentarz zbadaj dokładnie tę lokację. Natrafisz tutaj na punkt nawigacyjny (4). Jeśli wejdziesz z nim w interakcję, odblokujesz punkt szybkiej podróży, który dostępny jest z dowolnego miasta (bądź innego punktu). Punkt nawigacyjny może znajdować się zaraz przy wejściu na Zimną Równinę, czasami jednak pojawia się w głębi lokacji.

030_diablo_2_zadanie_cmentarz_siostr_krwawa_orlica

Wykorzystaj chwilę by awansować postać do 5-6 poziomu doświadczenia - będzie to potrzebne, gdyż Krwawa Orlica jest wymagającym przeciwnikiem. Następnie przeczesuj Zimną Równinę by znaleźć przejście na cmentarz. Zwróć uwagę, co pojawi się nad głową twojej postaci (5) - z Zimną Równiną połączone jest także Kamienne Pole, czyli lokacja, na którą na razie nie chcesz iść.

031_diablo_2_zadanie_cmentarz_siostr_krwawa_orlica

Na środku cmentarza znajdziesz Krwawą Orlicę (6). Przeciwniczka ta zadaje duże obrażenia, w dodatku jej strzały mogą zamrażać bądź zatruwać twoją postać. Jest też bardzo mobilna, przez co ciężko ją trafić. Skup całą swoją uwagę właśnie na niej - towarzyszący jej nieumarli znikną w momencie jej śmierci, a ich zabijanie nie ma sensu gdyż orlica może ich wskrzesić.

032_diablo_2_zadanie_cmentarz_siostr_krwawa_orlica

Po walce pozbieraj upuszczone przez przeciwnika przedmioty i wykorzystaj miejski portal by wrócić do miasta. Porozmawiaj z Kashyą by oddać jej zadanie. W nagrodę otrzymasz najemnika. Od tego momentu możesz u niej nająć nowego pomocnika bądź wskrzesić tego, który poległ w walce.

Poprzednio: Diablo 2 - Siedlisko Zła: Akara, reset umiejętności