Diablo 2 - skrzynka: osobista, wspólna, jak zwiększyć skrytkę

Przestrzeń do przechowywania przedmiotów.

W trakcie zabawy w Diablo 2: Resurrected sporo zebranych przez ciebie przedmiotów nie będzie odpowiednich dla twojej klasy, część z nich może też mieć zbyt wysokie wymagania odnośnie atrybutów. Warto przechować tego typu elementy wyposażenia na później. Z tej strony dowiesz się jak korzystać z własnej skrzynki, czym są zakładki wspólne i jak zwiększyć przestrzeń do przechowywania.

Własna skrytka dostępna jest dla każdej postaci od samego początku rozgrywki. By się do niej dostać wejdź w interakcję ze skrzynią (1), którą znajdziesz w mieście dowolnego aktu.

009_diablo_2_skrzynka_osobista_wspolna_skrytka_jak_zwiekszyc

Na ekranie wyświetli się ekran skrytki. Podzielona jest ona na kilka zakładek. Pierwszą z nich jest przestrzeń osobista (2). Jest to część skrzynki, która dostępna jest wyłącznie dla postaci, którą sterujesz. Przedmioty które tutaj pozostawisz będą widoczne tylko podczas zabawy tą konkretną postacią.

010_diablo_2_skrzynka_osobista_wspolna_skrytka_jak_zwiekszyc

Pozostałe zakładki to część wspólna (3). Także pozwalają na przechowywanie przedmiotów, jednak są one współdzielone pomiędzy wszystkimi postaciami na twoim koncie. Dzięki temu możesz zyskać dostęp do znajdujących się wewnątrz przedmiotów w trakcie zabawy innym bohaterem.

By umieścić przedmiot w skrzynce musisz po prostu kliknąć na nim lewym przyciskiem, a następnie na miejsce w skrzynce, w którym chcesz zostawić dany element ekwipunku. Możesz także zdeponować złoto (4) klikając na ikonce w ekwipunku. Zostanie ono przeniesione do skrytki i będzie bezpieczne na wypadek śmierci twojej postaci. Możesz potem w każdej chwili wybrać złoto (5) klikając na stosowną ikonkę w skrytce.

Na ten moment nie ma niestety możliwości zwiększenia pojemności skrytki. Możesz jedynie utworzyć dodatkowe postacie, których ekwipunek (i zakładka osobista) posłużą w charakterze przechowalni.

Poprzednio: Diablo 2 - handel: jak sprzedawać przedmioty

Spis treści: Diablo 2 - Poradnik, Solucja

Następnie: Diablo 2 - śmierć: konsekwencje, jak odzyskać ekwipunek