Diablo 2 - oszczepy, topory i noże do rzucania: jak uzupełnić

Naprawa i uzupełnianie broni do rzucania.

Oprócz łuków i kusz, w Diablo 2: Resurrected możesz korzystać także z oszczepów i noży do rzucania. Oba typy broni pozwalają na atakowanie w zwarciu, jak i miotanie nimi na odległość, by zadać kilkukrotnie większe obrażenia. Z tej strony dowiesz się jak łatwo uzupełnić zapas pocisków i kiedy nie można tego dokonać.

W grze znajdziesz trzy typy broni do rzucania - oszczepy, noże i topory. Za pomocą każdej z nich możesz walczyć w zwarciu, jak dowolnym mieczem czy buławą. Możesz też wykorzystać je w charakterze broni do miotania by ranić wrogów na odległość. Jest to o tyle przydatne, że tego typu atak zadaje nawet kilkukrotnie większe obrażenia niż cios wręcz. Problemem może być jednak wyczerpująca się liczba pocisków (1).

019_diablo_2_oszczepy_noze_topory_do_rzucania_jak_uzupelnic

Każda z tego typu broń posiada ograniczoną amunicję. Każdy rzut zużywa jeden pocisk, a gdy zejdzie do zera nie będziesz mógł więcej nią ciskać czy nawet atakować wręcz. Na szczęście - w przeciwieństwie do uzupełniania strzał i bełtów - możesz łatwo temu zaradzić. Wystarczy że udasz się do dowolnego kowala - jak Charsi (2) - i wykorzystasz przyciski naprawy (3). Oszczepy, noże czy topory do rzucania zostaną przywrócone do swojej maksymalnej wartości. Wyjątkiem są bronie z właściwością eteryczny - mają one nieznacznie podniesione statystki, nie można ich jednak naprawiać (a co za tym idzie przywracać pocisków).

020_diablo_2_oszczepy_noze_topory_do_rzucania_jak_uzupelnic

Co więcej, rzadkie (żółte) warianty tej broni mogą posiadać właściwość, dzięki której samoistnie będą uzupełniać pociski. Proces ten nie jest zbyt szybki, lecz pozwoli ci przez dłuższy czas korzystać z tej broni bez konieczności naprawy. Zbieraj oręż tego typu nawet jeśli nie chcesz z niego korzystać - sprzedasz go u handlarza za całkiem niezłą sumę złota.

Poprzednio: Diablo 2 - przedmiot eteryczny: dlaczego nie mogę naprawić