Tak wygląda Dying Light 2 z ray tracingiem - jest zwiastun od Nvidii

W planach też obsługa DLSS.

  • Ray tracing w Dying Light 2 poprawi wygląd cieni
  • Zastosowanie techniki przełoży się też na odbicia w szybach, lustrach i wodzie
  • Polska produkcja skorzysta także z możliwości DLSS

Techland i Nvidia oficjalnie potwierdziły, że Dying Light 2 od dnia premiery zaoferuje obsługę ray tracingu i DLSS. Możliwości pierwszego z rozwiązań prezentuje opublikowany trailer.

W materiale pokazano ujęcia zarejestrowane z włączoną techniką śledzenia promieni w czasie rzeczywistym. Nie zabrakło też porównania ze scenami bez aktywnego mechanizmu graficznego.

Narratorka zwiastuna przekonuje, że dzięki ray tracingowi produkcja jest bardziej fotorealistyczna. Zdaniem twórców, cienie wyglądają tak, jak powinny w rzeczywistości - delikatne, jeżeli są rzucane przez oddalone obiekty oraz wyraźne w przypadku przedmiotów zbliżonych do ziemi.

W udostępnionym trailerze działanie techniki śledzenia promieni w czasie rzeczywistym można również zauważyć wobec odbić, które widoczne są zarówno na powierzchniach szyb, jak i kałuż.

Produkcja obsłuży także DLSS, czyli rozwiązanie, które powinno poprawić wydajność produkcji. Przypomnijmy, że z możliwości obu mechanik skorzystają wyłącznie posiadacze komputerów z kartami graficznymi z serii GeForce RTX.

Dying Light 2 zadebiutuje 7 grudnia nie tylko na PC, ale też konsolach PS5, PS4, Xbox Series X/S i Xbox One.

Reklama

Skocz do komentarzy (5)

Autor

Piotr Bicki

Piotr Bicki

Senior News Writer  |  Pirlond

Piotrek zajmuje się głˇwnie tekstami informacyjnymi. Miłośnik kilku popularnych serii gier oraz wielbiciel superbohaterˇw i fantastyki.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (5)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami