Psychonauts 2 - jak wrócić do poprzednich światów (Smelling Salts)

Powtarzanie misji.

Kiedy wykonasz misję, w której - po wyjściu z umysłu agentki Hollis, twojej nauczycielki - znajdujesz wskazówki dotyczące Maliguli, wrócisz do bazy Psychonautów. Po chwili możesz odblokować możliwość odwiedzania wcześniejszych etapów.

Jeśli udasz się do Nerve Centre (1), spotkasz tam Saszę. Zacznie się scenka, podczas której otrzymasz sole trzeźwiące.

stalssss1

Smelling Salts pozwalają ci opuścić odwiedzany umysł w dowolnym momencie. Nie dotyczy to jednak niektórych lokacji z wątku głównego - a przede wszystkich tych, które odwiedzasz powtórnie, by zdobyć zaległe znajdźki. By użyć soli, po prostu wciśnij Esc lub przycisk menu, a znajdziesz opcję Exit Brain (2).

saltsscr

Jak jednak uruchomić wcześniejsze misje i odwiedzić umysły z poprzednich etapów? Musisz udać się do kwater agentów i wejść do laboratorium Saszy, a następnie skorzystać z urządzenia (3) z niebieskim światełkiem.

saltas

Kiedy to zrobisz, przeniesiesz się do lokacji z drzwiami do wcześniejszych mózgów.

Zobacz też: Psychonauts 2 - zdrowie: jak się leczyć

Spis treści: Psychonauts 2 - poradnik i najlepsze porady