Ghost of Tsushima: Wyspa Iki - Pomocna dłoń: jak wykonać sekretne zadanie

Mapa do misji.

Pomocna dłoń to sekretne zadanie w Ghost of Tsushima: Wyspa Iki, do którego znaczniki nie pojawiają się na mapie - nie licząc tego najważniejszego.

W Pomocnej dłoni pomagamy wieśniakowi odbudować dom po tym, jak poprzedni padł ofiarą Mongołów.

Zanim postać będzie w stanie wybudować dom, musisz się z nią spotkać trzy razy, za każdym razem ofiarowując mu część potrzebnych materiałów. Jeżeli nie znajdziesz mężczyzny w podanych lokacjach, po prostu odwiedź je innym razem - w końcu na niego trafisz.

Lokacja pierwsza:

ghost_of_tsushima_wyspa_iki_pomocna_dlon_1

Wieśniak będzie znajdował się niedaleko drogi i sporego głazu. Porozmawiaj z nim, a opowie ci swoją historię. Następnie ofiaruj mu trzy sztuki drewna.

To działanie odblokuje na mapie lokację podpisaną jako Pomocna dłoń, ale będzie ona pusta, póki nie wykonamy reszty kroków, więc nie ma sensu się tam wybierać.

Lokacja druga:

ghost_of_tsushima_wyspa_iki_pomocna_dlon_2

Ponownie porozmawiaj z wieśniakiem, tym razem znajdującym się na polu w wysokiej trawie. Ofiaruj mu 6 skór.

Lokacja trzecia:

ghost_of_tsushima_wyspa_iki_pomocna_dlon_3

Porozmawiaj z postacią po raz trzeci - znajdziesz ją na wybrzeżu, między dwiema częściami zniszczonej łodzi. Zaoferuj 10 sztuk żelaza.

Finał:

Wreszcie możesz wykonać szybką podróż do znacznika opisanego jako Pomocna dłoń. Na miejscu znajdziesz swojego znajomego, wraz z wybudowanym przez niego domem.

ghost_of_tsushima_wyspa_iki_pomocna_dlon_4

Po finalnej rozmowie zadanie zostanie zakończone.

Więcej porad:

Spis treści: Ghost of Tsushima: Wyspa Iki - poradnik do dodatku